جلوگیری از پیری پوست

51
جلوگیری از پیری پوست

پوست ما انسانها با بالارفتن سن بطور طبیعی رفته رفته خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و به همین دلیل خمیده و چروک می شود و زیبایی خود را از دست می دهد. قرار گرفتن در معرض آفتاب و کمبود آب در پوست ، اصلی ترین دلایل تشدید چین و چروکها هستند .


صاف کردن پوست چروک شده کار بسیار سختی است و گاهی غیر ممکن است اما روشهای مختلفی برای جلوگیری از چروک شدن پوست و یا حداقل کمتر چروک شدن آن وجود دارد.سموم را از بدن خود دور نگه داریدکارهایی مثل سیگار کشیدن ، مصرف غذاهای سرخ شده و مصرف نوشیدنیهای الکلی می توانند باعث ایجاد و یا تشدید چروکهای پوست ما شوند.در طول روز به اندازه کافی آب مصرف کنید


میزان آب مورد نیاز بدن شما به وزنتان بستگی دارد . برای مثال اگر وزن شما ۱۵۰ پوند است ، شما روزانه باید حداقل ۷۵ اونس آب مصرف کنید.از یک پاک کننده و مرطوب کننده مفید و موثر استفاده کنیداین محصول نه تنها پوست شما را تمیز می کند بلکه رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پوست را نیز تامین می کند. بهتر است هر شب قبل از خواب از مرطوب کننده استفاده کنید.با استفاده از یک ضد آفتاب خوب ، از پوست خود دربرابر نور آفتاب محافظت کنیدحمام آفتاب ، چین و چروکهای پوست را تشدید می کند.


وزن خود را متعادل و ثابت نگه داریدبالا و پایین رفتن دائمی وزن باعث ایجاد و یا تشدید چین و چروکهای پوست می شوند.ورزش کردن را فراموش نکنیدفعالیتهای ورزشی باعث افزایش گردش خون در اندامهای بدن می شوند و چین و چروکها را از بین می برد.به اندازه کافی ویتامین E و ویتامین C مصرف کنید.این ویتامین ها باعث تجدید رشد سلولها و افزایش تولید کلاژن می شوند وبه این ترتیب به پوستهای پیر کمک می کنند که دائما” درحال بازسازی و نوسازی باشند.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب