مصرف شیشه برای تقویت میل جنسی؟؟مصرف شیشه برای تقویت میل جنسی

54

مصرف شیشه برای تقویت میل جنسی


وقتی طبقات مختلف اجتماعی را مورد بررسی‌ قرار می‌دهیم، متوجه می‌شویم موادهای محرک مانند شیشه ابتدا به عنوان یک کالای لوکس وارد کشور شد و میان طبقات مرفه جامعه طرفدار پیدا کرد.


شیشه از جمله مواد محرکی است که به خاطر مزایای خاصی که دارد، در میان قشر مرفه و دانشجو به‌شدت رونق گرفت. تبلیغات اولیه در مورد شیشه این‌طور بود که وزن را کاهش می‌دهد، حافظه را تقویت می‌کند و قوای جنسی را بالا می‌برد.


بنابراین میان دانشجویان و زنان و مردان مرفه بسیار طرفدار پیدا کرد. شیشه که با قیمتی بسیار‌گران وارد بازار شد، به‌غیر از تبلیغات گفته‌‌شده یک مزیت مهم دیگر هم داشت، آن هم اینکه بوی خاصی نداشت.


بوی تریاک و موادمخدر سنتی دیگر آنقدر زیاد است که در صورت استفاده، همه اطرافیان و همسایه‌ها متوجه می‌شوند اما شیشه این‌طور نیست و تا وقتی فردی به آن آشنا نباشد، نمی‌تواند بوی آن را تشخیص دهد. بنابراین یک حاشیه امنیت برای فرد معتاد درست می‌کند.


مدتی پس از ورود شیشه به بازار به دلیل مزایایی که نسبت به سایر مواد داشت، مصرف آن رونق یافت.


پس از آن در جامعه این‌طور جا افتاد که افراد ثروتمند شیشه مصرف می‌کنند، بنابراین جوانان طبقات پایین جامعه هم برای اینکه بتوانند خود را مدرن نشان دهند به سمت شیشه کشیده ‌شدند و در نهایت با بالا رفتن تقاضا لوازم ساخت آن وارد کشور شد و قیمت‌ها پایین آمد به این ترتیب بود که شیشه همه‌گیر شد. البته نباید از این مساله که نشئگی در شیشه بسیار زود و زیاد است، غافل بود.


موادمخدر سنتی این‌طور نیست ضمن اینکه استفاده از موادمخدر سنتی وسایل خاصی می‌خواهد و سخت‌تر است در حالی‌که با یک پایپ حتی در خودرو هم می‌توان از شیشه استفاده‌ کرد.



در همه جوامع این‌طور است که کالای لوکس و جدید ابتدا در دسترس افراد مرفه قرار می‌گیرد چراکه آنها به اندازه کافی پول در اختیار دارند و می‌توانند از آن استفاده کنند. درست مثل تلفن همراه که در ابتدا آنقدر ‌گران بود که فقط طبقه ثروتمند می‌توانست از آن استفاده کند و بعد قشر پایین جامعه برای اینکه خود را همپای افراد پروتمند و لوکس نشان دهند، به سمت استفاده از تلفن همراه رفت و آنقدر این کالا زیاد شد که با قیمتی بسیار ارزان در دسترس مردم قرار گرفت.

ماده محرک شیشه هم روند را طی کرد بدون اینکه استفاده‌کنندگان از شیشه بدانند این ماده چه خطراتی دارد.


افراد معتاد به شیشه هرگز به این فکر نمی‌کنند که توهم ناشی از استفاده از آن باعث چه جنایاتی می‌شود و آنقدر فرد را خشن می‌کند که حتی می‌توانند دست به قتل و تجاوز بزنند.


بسیاری از جوانان برای قوی‌تر کردن میل جنسی خود به سمت شیشه می‌روند اما به خاطر توهم ناشی از آن دست به تجاوز می‌زنند. در حالی‌که موادمخدر سنتی فرد را به جای فعال کردن، بی‌حال می‌کند.


بنابراین راهکار برخورد با شیشه آنچه اکنون در حال انجام است، نیست. باید ابتدا لابراتوارها و مواد تولید‌کننده شیشه را در کشور از بین برد. ضمن اینکه برطرف کردن مشکلاتی که جوانان با آن روبه‌رو هستند، می‌تواند در کاهش استفاده از شیشه موثر باشد.


رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب