۵ نوشیدنی برای داشتن شکمی کوچک.

38

۵ نوشیدنی براي داشتن 
شکمی کوچک


۵ نوشیدنی مفید که تشنگی شما را برطرف میکند بدون اینکه وزن شمارا افزایش دهد.



۱. آب:


 


۵ نوشیدنی براي داشتن 
شکمی کوچک
نوشیدن آب به تعادل مایعات در بدن کمک میکند،آب جلوی نفخ شکم (پف شکم) را می‌گیرد. خوردن آب فراوان سبب احساس سیری و جلوگیری ازافزایش وزن میشود.
برای مزه‌دار کردن آب، مقداری آبلیموی تازه می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد،سیزی ها و میوه ها منبع خوبی برای تامین آب مورد نیازبدن هستند.


۲. آب هندوانه


 


۵ نوشیدنی براي داشتن 
شکمی کوچک
آب هندوانه یک نوشیدنی مفید برای تامین آب مورد نیاز بدن محسوب می شود و علاوه بر این، آب هندوانه بسیار کم کالری است. اما داشتن آب بسیار زیاد و کم کالری تنها مزیت هندوانه نیست این میوه تابستانی دارای مواد بسیار مغذی است ،از بروز برخی از سرطانها جلوگیری می کند و یک اسید آمینه شناخته شده و مفید با نام آرژین نیز در ترکیبات آن وجود دارد.


۳. چای سرد نعنایی


 


۵ نوشیدنی براي داشتن 
شکمی کوچک



نوشیدن چای سرد نعنایی درتابستان تشنگی را برطرف می کند.و به صاف کردن شکم شما هم کمک می کند.این نوشیدنی بعداز خوردن غذاهای پرچرب مانند برگرها و استیک ها به هضم آنها کمک می کند و مانع ازنفخ کردن شکم می شود.



۴. آب آناناس


 


۵ نوشیدنی براي داشتن 
شکمی کوچک
آناناس دارای آنزیم بروملین است که به شکستن پروتئین ها ، هضم غذا و از بین بردن نفخ شکم کمک می کند.


۵. چای سبز


 


۵ نوشیدنی براي داشتن 
شکمی کوچک
چای سبز حاوی آنتی اکسیدان است که علاوه برکاهش خطرابتلا به بیماریهای قلبی و سرطان سبب تسریع سوزاندن چربیها می شود.اگرشما قبل از ورزش های هوازی چای سبزبنوشید این کارمی تواند به سوزاندن سریع چربی های شکم کمک کند.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب