رموز ساده افراد موفق در دنیا که ما نمی دانیم

85

success


یک نکته که در مسیر موفقیت به آن توجه نمی کنیم این است که می توان از روش های ساده نیز به موفقیت رسید. اما این روش ها می بایست بارها مورد آزمایش قرار گرفته و به قول معروف جواب خود را پس داده باشند. در اینجا تلاش کردیم تا رموز ساده افراد موفق که نمی دانیم را برای شما بازگو کنیم :


پیروزی های کوچک بدست آورید. رضایت از زندگی در افرادی که کار های کوچک را به خوبی انجام می دهند 22 درصد بیشتر از افرادی است که علاقه به بدست آوردن موفقیت های بزرگ دارند.


- دستور العمل ها را بنویسید. کسانی که معمولا از کارهایی که باید انجام شود یادداشت تهیه می کنند. از افرادی که این کار را انجام نمی دهند 32 درصد شانس بیشتری برای داشتن احساس پیشرفت در زندگی خود دارند.


- برنده ها ساخته می شوند، بدنیا نمی آیند! تحقیقات موردی روی مدیران اجرایی مشخص نموده است که 98 درصد از آنها پیشرفت و موقعیت خود را نتیجه برنامه ها و استراتژی می دانند و بیش از نیمی از آنها فردی موفق را سرمشق خود قرار داده اند تا برنامه ای درست برای خود تعریف نمایند.


- از علایق فردی استفاده کنید. محققان دریافته اند که اهمیت دادن به علایق شخصی بزرگترین عامل در جهت احساس رضایت شغلی و پشتکار بیشتر در رسیدن به هدف می شود.


- داوطلب شوید تا احساس بهتری داشته باشید. کسانی که در انجام کارها داوطلب می شوند و پیشرو هستند 25 درصد بیش از دیگران از کار خود راضی هستند و از نظر شغلی بهتر کار می کنند و در راه رسیدن به اهداف والا و بلند مدت پایداری بیشتری از خود نشان می دهند.


- فردا روز بهتری است (ولی دقیقاً چقدر بهتر). کسانی که هدف خود را دقیقاً مشخص می کنند 50 درصد احساس اعتماد به نفس بیشتری در دستیابی به آنها دارند و 32 درصد شانس بیشتری احساس کنترل زندگی خود دارند.


- در احترام گذاشتن به خود برنده شوید! محققان دریافته اند که خوشبینی فردی و دیدن نیمه پر لیوان نه تنها به شما کمک می کند انگیزه بالا داشته باشید و بیشتر بدست آورید بلکه سبب بهبود وضعیت سلامتی شما می شود.


شک نکنید! یکی از نکات ساده بالا به کار شما خواهد آمد.


رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب