چگونه زیبایی و سلامت سینه ها را حفظ كنیم؟

23

 


 

 

چگونه به حفظ زیبایی و طراوت سینه ها بپردازیم؟
یک توازن مناسب هورمونی لازمه داشتن
سینه هایی زیبا، سفت و باطراوت می باشد. این بالانس هورمونی که از هیپو تالاموس –منطقه عصبی واقع در مغز–کنترل می شود، مطابق با وضعیت روحی زن تغییر می یابد. و به همین خاطر داشتن روحیه ای شاد، خوش بین و متوازن زمینه سینه هایی سفت و زیباست.

در شرایط خاصی شاید بتوان فرم و اندازه سینه ها را با یک عمل جراحی تغییر داد، ولی با مراعات قوانین ساده و مختصر بهداشتی و عدم سهل انگاری حداقل می توان از شل و آویزان شدن آنها جلوگیری نمود.

آیا قرار دادن سینه ها در معرض آفتاب مضر است؟
بنظر می رسد که نور خورشید باعث سرطان سینه نمی شود؛ با این وجود بهتر است به دلیل پوست بسیار حساس و آسیب پذیرشان آنها را تا حد ممکن از تابش نور شدید آفتاب پوشاند. نور آفتاب تاثیر مخربی روی بافت پیوندی و فیبرهای الاستیک سینه ها داشته و موجب پیری زودرس آنها می شود. بنابراین همیشه پیش از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب پستانها را با لوشن ضد آفتاب بپوشانید.
ورزش های مفید برای سینه ها
۱- شنا در خشکی. اینکار باعث سفت شدن و جلوگیری از افتادگی سینه میشود. به خانمها توصیه میشود ۲ ست ده تایی این کار را بکنند.
۲- دمر روی زمین بخوابید و دستها و پاهای خود را به سمت بالا بکشید و چند ثانیه نگه دارید.
۳- روی یک نیمکت صاف بشینید طوریکه هر کدام از پاها در یک طرف نیمکت باشد. سپس دستهای خود را بر روی نیمکت گذاشته و سینه تان را به نیمکت نزدیک کنید و با دستها دوباره به بالا برگردانید. و این کار را روز ۲ ست ۱۰ ده تایی انجام دهید.
۴- کاملا صاف بر روی پاهای خود بایستید و دست راست را در کنار بدنتان نگه دارید و دست چپ را از محور بازو بچرخانید. سپس دست چپ را نگه دارید و دست راست را بچرخانید.
۵- روبروی یک دیوار بایستید و دستان خود را بر روی آن قرار دهید و همانند شنا در خشکی اما در حالت ایستاده فشار آورید و خود را از دیوار دور کنید.
۶- ماساژ سینه. قسمت بالایی و بیرونی سینه را به آرامی ماساژ دهید.

سینه بند مناسب استفاده کنید.
منظور سوتینی است که اولا کاسه های آن کمی سفت باشد. در زیر آن سیم وجود داشته باشد تا شکل سینه را بهبود ببخشد. و همچنین بر روی کاسه هایش لایه کمی ضخیمتر از دیگر قسمتها داشته باشد.

ویتامینها
با استفاده از غذای سالم و میوه جات تازه ویتامینهای مورد نیاز را به بدن خودتان برسانید. حتما حتما حتما (!) میوه جات و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی روزانه خودتان بگنجانید. از آجیلها و مغز میوه ها نیز استفاده کنید.

استفاده از کرمها و لوسینها یا عمل؟!

عمل زیبایی سینه همیشه باید راه حل آخر باشد. ابتدا سعی کنید گامهای بالا را انجام دهید و اگر خواستید سرعت بیشتری روند زیباتر شدن سینه هایتان ببخشید میتوانید از کرمهای گیاهی و معتبر زیبایی سینه با توجه به آنچه تمایل دارید استفاده کنید.

در آخر گفتنی است داشتن سینه های زیبا گرچه ممکن است از نظر شما بسیار حیاتی باشد اما امر خیلی مهمی نیست و بهتر است بجای توجه افراطی به این موضوع بر روی اعتماد به نفس خودتون کار کنید. زیرا خیلی خانمها هستند که به دلیل اینکه سینه شان کمی با آنچه توقع دارند متفاوت است فکرشان دائما مشغول است در حالیکه اگر کمی اعتماد به نفسشان قویتر بود مطمئنا از بدن خودشون کاملا راضی بودند.
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب