سجده وفوائد آن

120

بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الکترو مغناطیس دریافت می کند.

شما امواج الکترومغتاطیس را از طریق تجهیزات الکتریکی ای که استفاده می کنید و نمی توانید کنار هم بگذارید، دریافت می کنید؛ حتی از طریق لامپ های روشنی که حتی برای یک ساعت هم خاموش نمی شوند، امواج دریافت می کنید.

شما منبعی هستید که مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت می کنید. به عبارت دیگر شما با امواج الکترومغناطیس شارژ می شوید، بدون این که بفهمید.

سردرد دارید! احساس ناراحتی می کنید! تنبلی در کار و درد در مکان های مختلف!

این را فراموش نکنید که وقتی بعضی از این علایم را احساس کردید راه حل همه این ها چیست!!؟؟

یک دانشمند غیر مسلمان، تحقیقاتی انجام داده است تا بهترین روش خارج کردن امواج الکترومغناطیسی ای که به بدن آسیب میرساند را بیابد.

با گذاشتن پیشانی تان بیش تر از یک بار بر زمین، زمین امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهد کرد! این شبیه به زمین فرو بردن ساختمان هایی است که احتمال برخورد سیگنال های الکتریکی(مانند رعد و برق) به آن ها وجود دارد تا امواج از طریق زمین تخلیه شود.

بنابراین سر را بر خاک بگذارید تا امواج الکتریکی مضر تخلیه شود!

آن چه این تحقیق را بیش تر شگفت انگیز می کند این است که گفته شده: بهتر است که پیشانی تان را بر زمین بگذارید!

و آن چه شگفت انگیزتر است این است که می گویند:

بهترین شکلی که پیشانی تان را بر زمین بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشید چرا که در این حالت امواج الکترومغناطیس بهتر تخلیه خواهند شد.

و بیش تر تعجب خواهید کرد وقتی بدانید بر اساس اصول علمی، ثابت شده که مکه مرکز زمین است. و کعبه درست مرکز زمین است!

بنابراین سجده در نمازتان: بهترین راه برای تخلیه سیگنال های مضر از بدن است !

سجده همچنین، کمال مطلوب برای نزدیکی به قادر مطلق است؛ او که جهان را این گونه خلاق آفرید!

قادر متعال همواره از ما چیزی را می خواهد انجام دهیم که برای خودمان مفید و سودمند است!

موضوعاتی وجود دارد که دلیلی برای انجام قطعی آن نمی دانیم؛ اما دیر یا زود ممکن است شما دلیلش را پیدا کنید! در هر حال شما باید به خداوند متعال ایمان داشته باشید و بدانید هر آن چه برای او انجام می دهید، برای شما بهترین است!

ما به خاک نمی افتیم تا امواج الکترومغناطیس تخلیه شود، بلکه برای اطاعت خدای قادر متعال سجده می کنیم! ما به فرمان خدا اعتقاد داریم که همیشه در آن معرفتی است! ایمان ما به خاطر آفریننده است! او که همه چیز را می داند! اما، از آنجا که دلیلی علمی نیز وجود دارد، لازم است به مردم نشان داده شود، تا حکمت خدای مسلمانان را دریابند؛ این برای همه خوب است!

پست های اخیر از hamid :
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب