اهتمام ويژه وزارت بهداشت به آموزش قرآن و فعاليت‌های قرآنی

94

معاون فرهنگی و امور دانشجويی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جشنواره قرآن و عترت از اهتمام ويژه وزارت بهداشت به آموزش قران و فعاليت های قرآنی خبر داد. به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ معاون فرهنگی و امور دانشجويی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز يکشنبه در مراسم افتتاحيه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در زنجان، ضمن تشکر و قدردانی از ورود جامعه پزشکی به حوزه های قرآن و عترت، افزود: تبيين حوزه‌های قرآنی از اهم وظايف جامعه فرهنگی است.
داود فراهانی با اشاره به شناسايی جايگاه واقعی فعاليت‌ای قرآنی در کشور، اظهار داشت: اکثر علمای تاريخ، عامل انديشه و خردورزی را مهمترين علت ظهور و افول تمدن‌ها و فرهنگ ذکر می کنند که در اين راستا بعد ار انقلاب اسلامی ايران، توجه به عامل فرهنگ و توسعه فرهنگی مد نظر قرار گرفته است.
وی در ادامه افزود: خاستگاه و محور توسعه فرهنگی به طور قطع قرآن است و پرچمدار آن، رهبر معظم انقلاب، که هدايت فعاليت‌های قرآنی را از سال 1350 عهده دار است و فعاليت های قرآنی را اقدامی راهبردی در ايجاد تمدن اسلامی بيان می کند.
فراهانی در ادامه خواستار توجه و اهتمام ويژه وزارت بهداشت به برنامه‌های قرآنی و آموزش قرآن شد و اظهار اميدواری کرد که در آينده شاهد سرمايه‌های عظيمی در فعاليت‌های قرآنی و تحول در حوزه آموزش باشيم.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب