اختتامیه پانزدهمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در شاهرود

102

مراسم اختتامیه پانزدهمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در شاهرود امروز با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد. به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین اختتامیه پانزدهمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور که روز جمعه در شاهرود برگزار گردید با ابراز خوشحالی از حضور در گردهمایی با محوریت پژوهشی افزود: اگر علم نبود به هیچ وجه شاهد پیشرفت‌های علمی در کشور نبودیم.
وی افزود: با تاکیدات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر محوریت علم و دانش در کشور یکی از مواردی که در دولت مورد نظر قرار گرفت توجه به ارتقای علمی دانشجویان در همه دوره‌ها بویژه دکتری تخصصی بوده است.
وزیر بهداشت همچنین شاهرود را به جهت مهاجر پذیر نبودن و عرق مردم آن به ماندگاری در این شهر و همچنین وجود مراکز دانشگاهی در آن از جمله شهرهای خوبی دانست که قابلیت انجام پژوهش‌ها را در این شهر فراهم کرده است.
همچنین وزیر بهداشت در ادامه افزود: من خود علاقه وافری به این شهر دارم و یکی از افتخاراتم این است که کارهای علمی را در گذشته در این شهر انجام داده‌ام.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب