نتایج آزمون کیفی بورد تخصصی و فوق تخصصی امروز اعلام می‌شو

77

ضیایی با بیان اینکه امروز نتایج کیفی آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی اعلام می‌شود، گفت: نتایج نهایی آزمون 19 شهریور از طریق سایت مرکز سنجش اعلام می‌شود. سید محسن ضیایی معاون آموزش وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی 13 شهریور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد؛ گفت: پذیرفته‌شدگان در مرحله کیفی آزمون در امتحانات آسکی( شفاهی) به منظور سنجش مهارتهایشان شرکت خواهند کرد و افرادی که بتوانند در آزمون کتبی و شفاهی حد نصاب نمره را کسب کنند فارغ‌التحصیل بورد محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در این دوره بیش از 3 هزار داوطلب در آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی شرکت کردند، افزود: داوطلبان در صورت اعتراض به سوالات می‌توانند 14 و 15 شهریور از طریق سایت اعتراضات خود را برای مرکز سنجش ارسال کنند تا اساتید مربوطه اعتراض را مورد رسیدگی قرار دهد.
ضیایی با تاکید بر اینکه امروز 15 شهریور نتایج آزمون کیفی اعلام می‌شود، عنوان کرد: این افراد باید از 16 تا 18 شهریور در آزمون‌های شفاهی شرکت کنند که اعلام نتایج نهایی آزمون 19 شهریور از طریق سایت مرکز سنجش آموزش اعلام می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مراسم تقدیر از نفرات برتر 20 شهریور ماه با حضور وزیر بهداشت برگزار می شود.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب