طرح تحول آمار اعمال جراحی پلاستیک را افزایش داده است

86

حسن‌پور با بیان اینکه اجرای طرح تحول باعث افزایش اعمال جراحی پلاستیک شده است، گفت: به طور میانگین در طی روز ۴۵ و در ماه حدود ۱۲۰۰ عمل جراحی انجام می‌شود. سید اسماعیل‌ حسن‌پور رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت اجرای طرح تحول سلامت در این بیمارستان گفت: از زمان ابلاغ این طرح ما اقدامات لازم را در هر بسته آغاز کردیم که در حال حاضر درجهت استقرار پزشک مقیم، پزشک رزیدنت فلو و متخصص بیهوشی به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان مستقر هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این بیمارستان سانتر اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی است، میزان عمل‌ها افزایش پیدا کرده است و به طور میانگین به ۴۵ عمل در طی روز و بیش از ۱۲۰۰عمل جراحی در ماه رسیده است.
حسن‌پور به بسته هتلینگ طرح تحول اشاره و عنوان کرد: بازسازی و تعمیرات در بخش‌های مختلف بیمارستان آغاز شده که البته این نوسازی و بازسازی ظرف یک یا دو ماه به طور کامل امکان‌پذیر نیست. اما با توجه به اعتبارات خوبی که در اختیار قرار داده این بازسازی بیمارستان ۱۵ خرداد را از شکل فرسودگی خارج خواهد کرد.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب