سرطان چیست ؟حرکت مثبت بدن جهت پیشگیری ازسکته مغزی وایست قلبی

36

بیماری سرطان چیست؟ بزبان ساده - January 31, 2008 03:05 PM
اقای دکتر با سلام - لطفا در موردسرطان خون وراههای درمانش بیشتر بگید.بینهایت ممنونم. - سارا
با سلام - سپاس ازتماس شما
بدن انسان از میلیاردها سلول تشکیل شده است که در کنار هم، بافتهایی مانند ماهیچه‌ها، استخوانها و پوست وسایراعضاء بدن را می‌سازند.
اغلب سلولهای طبیعی بدن در پاسخ به تحریکاتی که از داخل بدن( مثلا ترشحات سایر غده ها وارگانها) و خارج بدن(غذاها و داروها وانواع دودها وگازها که وارد بدن میشوند) به آنها وارد می‌شود رشد و تولیدمثل طبیعی یا غیر طبیعی می‌کنند و در نهایت می‌میرند. اگراین فرآیند در مسیر تعادل و صحیح خود اتفاق بیفتد و تغذیه وتحرکها همه درراستای نیاز بدن بوده باشد، بدن سالم می‌ماند و عملکرد طبیعی خود را حفظ می‌کند. اما مشکلات، زمانی شروع می‌شود که
یک سلول طبیعی دراثر مثلا بدغذائی ویا بدعادتی و بدداروئی و غیره، دچار " جهش " و یا تغییر شده و به سلول سرطانی تبدیل می‌شود.
نحوه پیدایش سلولهای سرطانی
دانشمندان معتقدند که یک سلول طبیعی ممکن است بدون هیچ دلیل واضحی به یک سلول سرطانی تبدیل شود،
اماازنظر من، حقیقت امر آنست که تغذیه عادتی فعلی نوع بشر، بیماریزا است وطبق فلسفه ما، پخته خواری(مرده خواری وتفاله خواری وجسدحیوانات خواری انسانهای کنونی) یک اعتیاد است و نه یک نیاز، و بهمین دلیل انواع وافسام بیماریها هم . . . . .دراین جامعه انسانی پیدا شده وروز به روز هم گسترش می یابد ونیزدراثر مواجهه مکرر با مواد سرطانزا مانند الکل و دخانیات وغیره این وضع سریعتراتفاق می افتد و صورت می‌گیرد.
شکل ظاهری و نیز عملکرد سلولهای سرطانی شده با سلولهای طبیعی تفاوت دارد. جهش یا تغییر ایجاد شده در DNA یا ماده ژنتیکی سلول اتفاق می‌افتد.
DNA همان مسئول کنترل شکل ظاهری و عملکرد سلول است.
وقتی DNA یک سلول تغییر می‌کند، آن سلول با سلولهای سالم کنار خود تفاوت می‌یابد و دیگر کار سلولهای طبیعی بدن را انجام نمی‌دهد.
دانشمندان معتقدندکه این سلول تغییر یافته از سلولهای همسایه‌اش جدا می‌شود و نمی‌دانند چه زمانی رشدش باید به پایان برسد و بمیرد.
به عبارت دیگر سلول تغییر یافته از دستورها و علائم داخلی که سلولهای دیگر در کنترل آنها هستند، پیروی نمی‌کند
به جای هماهنگی با سلولهای دیگر خودسرانه عمل می‌کند
درحالیکه به نظرمن آنها مامور جمع آوری کثافات خون میشوند
وتازمانی که تغذیه ما بد است
وتا زمانیکه داروهای سمی وارد بدن میشوند، رشد آنها متوقف نمیگردد
اگر به روش ما تغذیه خودرا به تمیزخواری و« نبازند » تغییردهیم، اینگونه سلولهای معروف به سرطانی نیاز به رشد پیدا نمیکنند و کم کم محو میشوند
ودوباره تغییر شکل به نرمال میدهند وبی خطر میگردند.
امیدوارم این مختصر برایتان مفید باشدموفق باشیدخرسند
http://www.khorsand.org/main/archives/000702.html
منبع این مطلب سایت پرفسور غلامحسین خورسند خرمشهری

پست های اخیر از هاشم،هاشم :
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب