مرکز آمبولانس امدادجم

89

هدف از ایجاد این پیج آشنایی بیشتر دوستان با نحوه فعالیت مراکز آمبولانس خصوصی وهمچنین اطلاعاتی در مورد کمکهای اولیه میباشد.
فعالیت مراکز آمبولانس خصوصی بطور کلی به سه بخش تقسیم ميشود:
1- انتقال بیماران از بیمارستان به منزل و یا به بیمارستان دیگر در تهران وساير شهرها همراه با تکنیسین و در بعضی مواقع با پزشک.
اگر بیمار وضعیت عادی داشته باشد ونیاز به مراقبت ویژه نداشته باشد همراه با تکنیسین اعزام میگردد ودر مواقعی که بیمار نیاز به مراقبت ویژه داشته باشد پزشک نیز اعزام میگردد. 2-اورژانس ثانویه:
در موارد اورژانسی اولویت با اورژانس 115 میباشد. وپس از حضور امدادگران115ونیاز به اعزام بیمار به بیمارستان، درصورتیکه شما بیمارستان خاصی مدنظر دارید که در حوزه فعالیت 115 نیست، اعزام بیمار توسط مراکز آمبولانس خصوصی انجام میشود.
3-اخذ پذیرش بیمارستانهای خصوصی ودولتی
در صورتیکه نیاز به بستری بیمار میباشد شما میتوانید با مراکز آمبولانس خصوصی تماس حاصل کنید وبعد از مشاوره از بیمارستان مورد نظر خود یا بیمارستانهای دیگر در کوتاهترین زمان پذیرش اخذ نمایید.
مرکز آمبولانس امدادجم این افتخار را دارد که با پرسنل مجرب و ورزیده وتعامل با بیشتر بیمارستانهای تهران رضایت خاطر شما عزيزان را جلب نماید.
خواهشمندم جهت دسترسی آسان دوستان و آشنايان به مطالب ،با دعوت از آنها و عضویت در این پیج ما را در جهت خدمت رسانی بیشتر همیاری بفرمایید.

پست های اخیر از مرکزآمبولانس امدادجم :
 مرکز آمبولانس امدادجم
مرکزآمبولانس امدادجم 1393.10.18
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب