بیماران در لیپوماتیک به چهار دسته تقسیم می شوند :

61

الف. بیمارانی که با انجام لیپوماتیک عالی می شوند و بهترین نتیجه را می گیرند. این بیماران هم پوست خوبی دارند و هم میزان چربی متناسب ناحیه مورد نظر دارند و در ارتباط با ناحیه شکم عضله جدار شکم قوی و تختی دارند.

ب. بیمارانی که با انجام لیپوماتیک نتیجه خوبی می گیرند و نتیجه کاملا محسوس است.
این بیماران معمولا در دسته اول هستند و فقط در مواردی خاص ( مثلا کیفیت پایین پوست ) نتیجه عالی را به خوب تغییر می دهد ولی به هر حال نتیجه کاملا محسوس است.

ج. بیماران که با لیپوماتیک نتیجه متوسط می گیرند.
معمولا افرادی هستند که چندین بار زایمان داشته اند و جدار شکم شل یا کمی شل است و یک قوسی به طور طبیعی دارد ، یا پوست شل و بی کیفیتی دارند ، یا بیش از حد معقول چربی در موضع مورد نظر دارند.
این افراد اگر بخواهند نتیجه صد در صد عالی را بگیرند ؛ نیازمند کار دومی هستند که در ارتباط با شکم ابدومینوپلاستی است که کاملا اختیاری است و بیشتر یک کار تکمیلی می باشد.

د. بیمارانی که با لیپوماتیک نتیجه متوسط رو به پایینی می گیرند.
معمولا افرادی که وزن بسیار بالایی دارند ( مثلا 140 کیلوگرم با قد کمتر از 165 سانتی متر ) ، یا چربی بسیار بسیار کمی دارند ، یا عضله جدار شکم بسیار شل و قوسی شکل دارند و چربی روی آن نیز مختصر است.
این افراد معمولا جهت سبک شدن و بهتر شدن و فرم گرفتن چاره ای جز این کار ندارند می توانند باعلم بر این توضیحات عمل پیکرتراشی را انجام دهند.




** جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داده شده تماس حاصل فرمایید. **

پست های اخیر از لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه :
 تزریق چربی راهی برای جوانسازی
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.10.26
 لیپوماتیک
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.28
 داشتن شکمی تخت با لیپوماتیک شکم
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.18
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب