لیپوماتیک فرمانیه : روش های لاغری موضعی

23

* روش های لاغری موضعی *

* روش کلاسیک لیپوساکشن در سال 1980 برای لاغری موضعی ابداع شد ابداع شد. اما باید بدانید که روش های دیگری نیز برای این کار وجود دارند که گفته می شود که کمتر به بافت های بدن آسیب می رسانند.
* این روش ها شامل لیپوساکشن به کمک لیزر ، اولتراسوند ، جت ، لرزش و الکتریسیته می باشند.
*در این مقاله به صورت مختصر به شرح بهترین روش برای لاغری موضعی ( لیپوماتیک ) می پردازیم.



** لیپوماتیک **

* در حال حاضر بهترین روش لاغری موضعی است زیرا در این روش رگ ها ، اعصاب و بافت بدن به خوبی محافظت شده و همچنین لاغری موضعی به خوبی صورت می پذیرد.
* توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید تا قبل از 18 سالگی از این روش لاغری استفاده شود. اما از آن به بعد محدودیت سنی وجود ندارد.
* زمانی استفاده از روش های لاغری موضعی مانند لپوماتیک در حد بسیار مطلوب خواهد بود که فرد در وزن طبیعی باشد اما میزان چربی جمع شده در بعضی از نقاط بدن (مانند ران و باسن) ، بیش از حد معمول باشد. بهتر است این روش ها برای زیباتر کردن فرم بدن و نه برای کاهش وزن استفاده شوند.
* لیپوماتیک می تواند چربی را از همه نقاط بدن حتی نقاط حساس مانند ساق پا و گردن از بین برده و به نواحی دیگری توسط پزشک تزریق شود .



* عمل لیپوماتیک با استفاده از امواج اینفراسونیک یکی از پیشرفت های اخیر در زمینه جراحی لیپوساکشن است که از شایع ترین تکنیک تخلیه چربی و پیکرتراشی در دنیای پزشکی زیبایی است .
* در سالهای اخیر با منسوخ شدن روش های تهاجمی بدلیل عوارض و ضایعات پس از عمل (تورم ، کبودی ، ناهمواری سطح و...) ، پزشکان بسیاری به انجام تخلیه چربی و پیکرتراشی با روش اینفراسونیک – لیپوماتیک (Lipomatic) که نتایج بسیار خوبی را بدون عارضه به همراه داشته است ، رو آورده اند .
* تکنیک اینفراسونیک ، مدرنترین تکنیک در زمینه تخلیه چربی است که به نام های متفاوتی از جمله لیپوپلاستی با فرکانس پائین ، لیپوساکشن با استفاده از هندپیس پنوماتیک یا لیپوساکشن به روش MicroAir نیز معروف است .
* این تکنیک تلفیقی از دو تکنیک Tumescent و Power Assisted می باشد . بدین ترتیب که ابتدا در موضع تحت عمل لیپوماتیک محلولی شامل سرم فیزیولوژیک 9/0% ، لیدوکائین بدون آدرنالین و بی کربنات سدیم تزریق می شود. محلول Tumescent که توسط کانولا اینفیلتراسیون بطور یکنواخت و اتوماتیک توسط دستگاه درون بافت چربی پخش می شود ، سبب ایجاد تورم و بی حسی موضعی میگردد.
* امواج اینفراسونیک سبب لیز چربی و تبدیل آنها به ذرات چربی شده که همزمان تخلیه می شود .
*مهمترین ویژگی تکنیک لیپوماتیک استفاده از فرکانس هایایین ارتعاشی می باشد که این خاصیت مزایای متعددی از جمله خونریزی کمتر ، بهبود سریع تر ، دوران نقاهت کوتاه تر ، نتایج موثرتر درمانی و مهم تر از همه جلوگیری از سوختگی پوست را شامل می شود .





-------------------------
-------------------------

*** انجام عمل ها در بیمارستان فوق تخصصی ***
** جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داده شده تماس حاصل فرمایید. **

۲۲۸۲۷۶۱۴
۲۲۸۲۷۶۱۵
۲۲۲۸۵۱۵۷

پست های اخیر از لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه :
 تزریق چربی راهی برای جوانسازی
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.10.26
 لیپوماتیک
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.28
 داشتن شکمی تخت با لیپوماتیک شکم
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.18
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب