27

از بین بردن چربی پهلو ها و پشت



لیپوماتیک پهلو باعث از بین بردن چربی های اضافی پهلو می شود. به کمک لیپوماتیک پهلو می توانید در یک جلسه حجم عظیمی از چربی هایتان را رفع نمایید.

لاغری با لیپوماتیک عوارض بسیار کمی دارد و به این ترتیب بیشترین تاثیر را در فرد خواهد داشت. همچنین می توان دوره ی نقاهت کوتاه را به عنوان یکی از مزایای مهم لیپوماتیک نام برد.


بهترین روش لاغری موضعی با لیپوماتیک

لیپوماتیک جدید ترین روش است که می تواند تاثیراتی مستقیم بر روی چربی ها داشته باشد و باعث از بین بردن آنها و تخلیه آنها از بدن شود.

روش لاغری با لیپوماتیک یک روش فراصوت است که با وارد کردن ارتعاشات بسیار سریع باعث تخریب سلول های چربی شده و چربی ها ی انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو را خورد می کند که در نهایت نیز باعث لاغری موضعی می شود .

زمان لازم برای این جراحی بسیار کوتاه است و بعد از جراحی نیز فرد مدت زمان بسیار کمی برای بهبودی نیاز دارد ، این روش بدون بی هوشی بوده و با بی حسی موضعی می توان بهترین نتیجه را از آن دریافت کرد.

چاقی های موضعی عموما در قسمت هایی مانند پهلو ها و شکم ، ران ها و یا بازوها جمع می شوند. یکی از اعضایی که مقدار زیادی چربی در آنها انباشته می شود کمر و پشت کمر است
چربی های این ناحیه بسیار سخت آب می شوند و ظاهر اندام را بسیار زیاد تحت تاثیر قرار می دهد .
چاقی در ناحیه کمر قد را کوتاه و اندام را بهم ریخته نشان می دهد و به علاوه به این مشکل ختم می شود که پوشیدن لباسهای مورد علاقه را از فرد سلب می نماید .

لاغری با لیپوماتیک به فرد کمک می کند تا چربی های این ناحیه را بدون هیچ گونه عارضه احتمالی از بین ببرد . خطر آمبولی یا وارد شدن چربی در خون در این عمل وجود ندارد و بیماران در همان جلسه می توانند به منزل بازگردند ، زیرا این جراحی نیازی به بستری نداشته و دوره ی نقاهت آن بسیار کوتاه است .

-------------------------
-------------------------

*** انجام عمل ها در بیمارستان فوق تخصصی ***
** جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داده شده تماس حاصل فرمایید. **

22827614
22827615
22285157
09126165288

پست های اخیر از لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه :
 تزریق چربی راهی برای جوانسازی
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.10.26
 لیپوماتیک
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.28
 داشتن شکمی تخت با لیپوماتیک شکم
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.18
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب