77

لیپوماتیک



در جوامع امروز با توجه به زندگی مدرن و ماشینی و کم تحرکی بیشتر مردم دچار اضافه وزن شده اند،بسیاری از این افراد
برای کاهش اضافه وزن خود حاضر به انجام هرگونه روشی می شوند و ما شاهد طرح های زیادی برای به دست آوردن اندامی ایده ال هستیم ، در این میان لیپوماتیک و یا پیکر تراشی نوین جدیدترین و بروزترین روش برای به دست آوردن اندامی زیبا می باشد،که رضایت کامل بیماران را فراهم می سازد.


چربی ها و تناسب اندام:


وجود برخی از چربی های موضعی زیبایی اندام افراد را از بین می بردو عدم رضایت افراد را در بر دارد و معمولا"  در نتیجه اضافه وزن افراد نیز می باشد در این حالت معمولا"افراد به دنبال روش ساده تر و نوین برای رها شدن از این چربی ها هستند که از انواع روش ها ،روش دستگاه لیپوماتیک به عنوان آخرین و بروز ترین روش درمان چاقی می تواند هم ظاهر زیبایی را برای بیمار ایجاد کند و هم تا حدودی اضافه وزن را کاهش دهد.



تاریخچه لیپوماتیک:


دستگاه لیپوماتیک یکی از دستگاهای لیپولیز در جهان است که توسط FDA تائید شده است این دستگاه برای اولین بار توسط یک جراح آلمانی ابداع شد. یکی به دلیل استفاده  امواج اینفراسونیک بافرکانس کمتراز 20 هرتز،دستگاه لیپوماتیک رابه بی عارضه ترین روش تخلیه چربیهای موضعی دردنیا بدل کرده است.


لیپوماتیک چیست؟


در واقع  جدید ترین وپیشرفته ترین  نوع دستگاههای ساکشن چربی میباشد که توسط یک مخترع المانی ابداع گردیده است که به دلیل بازدهی خوب دستگاه مورد استقبال گسترده پزشکان زیبایی و مراجعه کننده گان قرار گرفته است  تکنیک لیپوماتیک مبتنی بر تولید میدانی از امواج التراسونیک(مادون صوت)  میباشد که با استفاده از یک کمپرسور به عنوان یک منبع نیرویی میباشد. امواج یاد شده پس از برخورد با بافت چربی انها را تخریب کرده و در نهایت منجر به کاهش سایز میگردد.


پست های اخیر از لیپوماتیک :
 تزریق چربی به واژن
لیپوماتیک 1396.06.21
 تزریق چربی به واژن
لیپوماتیک 1396.05.28
 لیپوماتیک
لیپوماتیک 1396.05.20
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب