27


افراد مناسب برای بزرگ کردن سینه



  • افرادی که از اندام و ظاهر فعلی خود رضایت ندارند.

  • بانوانی که طی بیماری سرطان مجبور به تخلیه سینه شده اند.

  • بانوانی که بر اثر رژیم های سنگین و یا دوران شیردهی به افتادگی و شل شدگی سینه دچار شده اند.

  • افرادی که به عدم تقارن سینه و وجود اختلاف در سایز سینه ها دچار هستند.

  •                                                                                                                   بزرگ کردن سینه

شروع کار در مرکز مشاوره رویال


درنخستین گام پزشک فوق  تخصص  با بیمار یک جلسه مشاوره خواهند داشت که در طی آن پزشک معالج روش و شیوه درمان را به درستی و به طور دقیق برای بیمار شرح خواهد داد و در ادامه بیمار، انتظارات، توقعات و سلیقه خود را برای پزشک بازگو خواهد کرد. در ادامه نیز پزشک با معرفی انواع پروتز ها از بیمار می خواهد تا گزینه مطلوب خود را انتخاب و معرفی  نماید.
آشنایی بیشتر با دو نوع رایج از پروتزهای سینه

پروتز های سینه دارای دو نوع پرطرفدار می باشند. نوع اول که پروتزهای سیلیکونی نام دارند، یک نوع پروتز سفت و محکم است که  باعث می شود سینه سفت به نظر برسد. این دسته از پروتز ها حالت طبیعی و خوبی دارند و تا کنون نیز در میان بیماران با استقبال بسیارخوبی رو به رو بوده است.
نوع دوم پروتزهای محبوب، پروتز های سالین نام دارد که در اصطلاح به آن ها پروتز های نمکی گفته می شود. این دسته از پروتزها ابتدا درون سینه جای داده می شود و سپس با محلول آب و نمک پر می شوند. این دسته از از پروتز ها به دلیل سازگاری بسیار بالا با بدن با استقبال بسیار زیادی مواجه بوده است؛ ضمن اینکه به دلیل خالی بودن پروتز در مرحله جای گذاری در بدن، به برش و شکاف بسیار کوچک تری نیاز خواهد بود که بدین ترتیب جای بخیه کمتری هم در سطح پوست نمایان خواهد شد.
از لحاظ شکل و ظاهر نیز، پروتز ها به دو صورت گرد و اشکی هستند. پروتز های گرد سینه ها را پر تر نشان می دهند؛ در صورتی که در پروتز های اشکی، قسمت فوقانی سینه ها نسبتا خالی می باشد. پروتزهای اشکی نسبت به پروتز های گرد از حالت طبیعی تری برخوردار می باشند؛ اما به طور کل انتخاب شکل و نوع پروتز به عهده بیمار است و پزشک معالج بسته به سلیقه و نظر بیمار عمل خواهد کرد.

پست های اخیر از پزشکان رویال :
 جراحی بینی ارزان
پزشکان رویال 1396.09.26
 بوتاکس
پزشکان رویال 1396.09.09
 عمل بینی ارزان در تهران
پزشکان رویال 1396.09.03
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب