75



تزریق چربی


تزریق چربی چیست؟


تزریق چربی (lipoinjection) یکی از شایع ترین روش ها برای پر کردن گودی صورت، برجسته کردن گونه ها، درمان جای جوش، پرکردن گودی چشم، جوان سازی، بزرگ کردن لب ها، پرکردن خطوط صورت مانند خط خنده، حجیم کردن سینه ها، ناحیه پشت دست و ... می باشد.در واقع تزرق چربی ، پیوند چربی تزریق از برخی نقاط بدن که چربی در آن سفت تراست ، مانند باسن و شکم، و تزریق آن به صورت است. نتایج این روش دایمی است. عمل تزریق چربی به لایه های عمقی بافت صورت، ظاهر لاغر و استخوانی صورت (و بدن) را که اغلب در اثر افزایش سن ایجاد می شود از بین می برد.


تزریق چربی 


انتقال چربی به صورت ایمن ، طبیعی ، غیر  آلرژی زا است که میتواند برای تصحیح صورت گونه و چانه و تورفتگی های غیر طبیعی مورد استفاده قرار گیرد . از آنجا که انتقال چربی خود استفاده می شود، احتمال واکنش و حساسیت سلول های چربی تقریبا غیر ممکن است .


میزان ماندگاری


نواحی با کمترین تحرک و بالاترین خونرسانی ، بیشترین ماندگاری را دارند. ،بیشترین ماندگاری در نواحی پیشانی،زیر چشم،گونه،و پشت دست وکمترین در ناحیه لب و خط اخم میباشد.


تزریق چربی


بهبود


بهبودی در بیمارانی که تحت عمل تزریق چربی قرار می گیرند نسبتا سریع است.بسته به نوع و محل تزریق چربی،فرد ممکن است میزانی از تورم و کبودی را موضع عمل داشته باشد. هر دوی اینها باید  پس از حدود 7 روز شروع به فروکش کند. عمل کردن دقیق به دستورات پزشک توسط بیمار مهم است.  انجام این کار کمک می کند تا احتمال ایجاد عوارض کاهش یابد.


مراحل


ابتدابه بیمار بی حسی موضعی داده می شود.
سپسپزشک چربی را از شکم خارج می کند
سپس  10 میلی لیتر از خون بیمار گرفته شده و پی آر پی از آن تهیه می شود.
پس از آن
چربی با پی آر پی ترکیب شده و پرکننده آماده می شود.  


و در نهایت  پرکننده به ناحیه مورد نظر تزریق می گردد.


در مورد طول دوره ریکاوری و مراقبت های بعد از عنل با دکتر مشورت و صحبت کنید. پزشک شما توصیه های لازم برای مراقبت از نقاطی که جراحی شده می دهد. طول مدت ریکاوری برای افراد مختلف متفاوت است و آمادگی برای آن اهمیت دارد.


 


تزریق چربی


مرکز لیپوماتیک تهران در تمام این مراحل همراه شماست.



 


پست های اخیر از لیپوماتیک :
 تزریق چربی به واژن
لیپوماتیک 1396.06.21
 تزریق چربی به واژن
لیپوماتیک 1396.05.28
 لیپوماتیک
لیپوماتیک 1396.05.20
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب