شرکت طراحی سایت در تهران

80

استان تهران،پایتخت ایران بزرگ میباشد و یکی از کلان شهرهای کشور.تهران با وسعتی حدود ۱۲٫۹۸۱ کیلومتر مربع در قسمت منطقه شمالی ایران واقع شده است.این استان از شمال به استان مازندران و از جنوب به استان قم،از غرب به البرز و از شرق به سمنان محدود است.


 


جمعیت تهران براساس آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۳٫۲۶۷٫۶۳۷ نفر می باشد که از این جمعیت بالای ۱۲ میلیون نفر در نقاط شهری ساکن هستند.استان تهران براساس این جمعیت به تنهایی  نزدیک به ۱۸درصد جمعیت ایران را در خود جای داده است؛که ۶۴ درصد آن جمعیت شهری هستند و مابقی آن در ۴۴ شهر دیگر و توابع آن نظیر اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، ری، پردیس و … واقع شده اند.همچنین امروزه استان تهران دارای ۱۶ شهرستان، ۴۵ شهر و ۷۸ دهستان است.


شاخص رشد شهر تهران ۱/۴ درصد است که نسبت به سالهای ۸۰ تا ۹۰ افزایش داشته است.این نشان می دهد که به زودی تراکم جمعیت تهران از چیزی که هست بیشتر هم خواهد شد.


 


 


بالا رفتن تراکم جمعیتی شهرمان مطمئنا برای ما از خیلی لحاظ خوشایند نخواهد بود،ترافیک زیاد خیابان ها، سخت تر شدن خدمت رسانی های پزشکی، آموزشی، ورزشی و … بسیار بیشتر خواهد شد.اما در مقابل فرصت های بسیار زیادی برای کسب و کارهای مختلف ایجاد خواهد کرد.وجود این حجم از جمعیت و روند رو به رشد آن برای افراد خوش فکر و مثبت بگر بسیار جنبه های خوبی دارد.یکی از این جنبه های خوب برای کسب و کارها داشتن وبسایت و بهره بردن از آنست.


طراحی سایت امروزه یکی از مسائل بسیار مهم هر فعال تجاری، خبری، علمی و… است.از رو یافتن یک شرکت طراحی سایت خوب و متعهد می تواند کاری سخت و دغدغه آور باشد؛بخصوص در تهران که تعداد این شرکت ها بسیار زیاد است و گزینش و اعتماد به شرکت ها می تواند کاری ریسکی باشد.پس اکیدا توصیه می شود که با گذراندن زمان و انجام تحقیقات مناسب، شرکت طراحی سایت در تهران  را برای سایت خود انتخاب کنیم که متعهد و حرفه ای باشد.


پیشرفت و مدرن بودن همیشه در شهرهای بزرگ و بخصوص پایتخت ها زودتر انجام شده است و دروازه ورود علم و تکنولوژی معمولا  پایتخت کشورها در کل دنیا می باشد.از این رو طراحی سایت در تهران هم جزء همین موارد است.شرکت های طراحی سایت در تهران باید سردمداران پیشرفت و مدرن بودن در وبسایت باشند.در ادامه عناصر ضروری که یک شرکت طراحی سایت در تهران باید شامل انها باشد را ذکر خواهیم کرد.


ابتدا به ذکر موارد پایه که شرکت های طراحی سایت در تهران باید دارا باشند و یا مواردی که باید رعایت کنند را خواهیم گفت.


 


اخذ مجوز طراحی سایت در تهران


مجوز مهمترین المان برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت در تهران و یا حتی در شهرهای دیگر است.شرکت هایی که از شورای عالی انفورماتیک یا نظام صنفی رایانه ای مجوز و مدرک لازم را کسب کرده باشند،اعتبار لازم جهت فعالیت در این حوزه را دارند.شرکت های طراحی سایت برای تایید شدن و اخذ مجوز از شرکت ها و ارگانهایی که این مجوز هارا صادر می کنند،حتما باید شرایط ثبت شدن و گرفتن مجوز را داشته باشند و بتوانند مفاد لازم برای این کار را احراز کنند.


یک شرکت طراحی سایت در تهران باید شرایط زیر را دارا باشد:


اگر کسی قصد راه اندازی شرکت تخصصی طراحی سایت در حوزه IT را دارد،ابتدا باید یک شرکت را ثبت کند که معمولا شرکت را با مسئولیت محدود به ثبت می رسانند.


طبق دستورالعمل سازمان نظام صنفی رایانه ای،شرکتهایی که قصد فعالیت در زمینه های نظارت، مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی، تولید،سخت افزار، سیستم های نرم افزار، شبکه های اطلاع رسانی و… را دارند، در اولین قدم باید به کسب مجوز از نظام صنفی خود بپردازند.


شرکت هایی به عضویت نظام صنفی رایانه ای پذیرفته خواهند شد که دارای شرایط زیر باشند:


-حوزه فعالیت این شرکت ها یکی از موارد ذکر شده طبق دستورالعمل بالا باشد.


– دارای مدیر عامل تمام وقت با حداقل مدرک کارشناسی باشد.


البته اگر مدیرعامل مدرک کارشناسی نداشته باشد،موارد دیگری است که مدیرعامل با داشتن آنها می تواند در آن پست فعالیت کند مانند، مدرک فوق دیپلم در رشته کامپیوتر با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت ۴سال یا…


-تقاضا حتما در استان تهران ثبت شده باشد.


– مرکز اصلی شرکت در تهران باشد.


 


دفتر شرکت طراحی سایت در تهران


مورد بعدی که یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در تهران باید دارا باشد،داشتن دفتر و مکان فیزیکی است.همچنین مشتریان حتما باید حداقل یکبار به دفتر این شرکت ها و موسسات مراجعه کنند.تمامی شرکت های طراحی سایت برای خودشان هم وبسایت دارند و بسیاری از اطلاعات در مورد طراحی سایت، تولید محتوا، سئو و بازاریابی اینترنتی را می توان از طریق همین سایت ها کسب کرد اما برای بررسی بهترو دقیق تر و اطمینان از سطح شرکت حتما باید به دفتر آنها سر زد و با مدیران شرکت هم کلام شد.


خیلی از ملاک ها مانند تعداد کارکنان و کارشناسان در شرکت، طرز رفتار مدیران، آراستگی کارکنان و شرکت، اهمیت به گفتگو و شرح دادن شرایط شرکت بسیار مهم هستند.


 


تقسیم بندی امور شرکت


شرکت های طراحی سایت برای انجام فعالیت در این حوزه باید از افراد در تخصص های مختلف بهره بگیرند.شرکت های با تجربه مانند آروین کارن که مدیران آن بیش از ۱۵سال است که در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت دارند هر قسمت از سایت را به صورت جزء جزء به کارشناسان مختص خود سپرده اند.به هر میزان که امورات شرکت تخصصی تر انجام شود،کارکنان با تمرکز، مهارت و احساس مسئولیت بیشتر به انجام کارها می پردازند و طبیعتا خروجی کار موفق تر خواهد بود.


 


ارائه هاستینگ در تهران


یک شرکت طراحی سایت قدرتمند و کامل در تهران باید توانایی ارائه خدمات میزبانی(هاستینگ) را داشته باشد.همچنین یکی از موارد سنجیدن عیار شرکت های طراحی سایت در تهران پایداری و کیفیت هاستینگ می باشد و حتما این مورد در رقابت شرکت های طراحی سایت تاثیرگذار خواهد بود.اگر شرکتی در ارائه هاست به مشتریان توانایی نداشته باشد از لحاظ مجوز و قانونی منعی ندارد،اما نداشتن هاست ضعف بسیار بزرگی برای آن شرکت محسوب خواهد شد.


سورس:طراحی سایت کارن   arvinkaren.com


شرکت طراحی سایت در تهران



 

پست های اخیر از علی کارن :
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب