80

بوتاکس


بوتاكس و هزينه آن
بوتاکس این روزها یکی از شایع‌ترین درمان‌هایی است که برای رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت از آن استفاده می‌شود. از بوتاکس علاوه بر از بین بردن چین و چروک، برای از بین بردن خط اخم و خنده، خطوط دور چشم، درمان افتادگی و شلی پوست و رفع چروک پیشانی استفاده می‌شود.
تزریق بوتاکس به طور معمول دردی ندارد، اما اگر فرد حساس باشد می‌توان با مالیدن کرم‌های بی حسی درد را کاهش داد. عوارض بوتاکس هم بسیار کم و موقتی هستند که درد در محل تزریق، سر درد، افتادگی چشم و ایجاد حساسیت می‌تواند از این دست باشد. اگر فرد سابقه جراحی صورت دارد، پیش از تزریق بوتاکس حتماً باید پزشک معالج را در جریان بگذارد.
تزریق بوتاکس در پیشانی و ابرو بهتر است با هم انجام شوند، زیرا تزریق در پیشانی به تنهایی ممکن است به سنگینی و خم شدن ابروها منجر شود. نتیجه تزریق پس از چند روز مشخص می‌شود، ولی تأثیر کامل آن ده روز بعد خود را نشان می‌دهد. اگر بوتاکس به اندازه تزریق شود، صورت حالت طبیعی خود را از دست نخواهد داد. تأثیر بوتاکس به طور معمول 4 تا 6 ماه باقی می‌ماند و پس از آن دوباره ماهیچه‌ها به حالت اول بر می‌گردند.
بهتر است پس از بوتاکس محل تزریق را ماساژ ندهید و روی آن نخوابید، زیرا احتمال جا به جا شدن مایع بوتاکس وجود دارد. کبودی محل نیز چند روز بعد رفع خواهد شد

پست های اخیر از پزشکان رویال :
 جراحی بینی ارزان
پزشکان رویال 1396.09.26
 بوتاکس
پزشکان رویال 1396.09.09
 عمل بینی ارزان در تهران
پزشکان رویال 1396.09.03
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب