پیشگیری از پیر شدن پوست صورت با استفاده از "گلاب"

110

یک متخصص طب ایرانی گفت: یکی از بهترین مواد برای رفع شل بودن و افتادگی پوست و پیشگیری از پیر شدن پوست، اسپری کردن "گلاب" بر روی پوست است.یکی از بهترین مواد برای رفع شل بودن و افتادگی پوست، اسپری گلاب است.




گلاب منافذ پوستی را بسته و از شل بودن و افتادگی پوست جلوگیری می‌‌کند, گلاب به علت خاصیت قابضی که دارد، در پوست‌هایی با منافذ باز, باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود و از بروز جوش‌های صورت نیز تا حدی می‌کاهد.


همچنین افراد برای رفع شلی و افتادگی پوست و بسته شدن منافذ باز پوست می‌توانند ترکیب یک قاشق غذاخوری گل محمدی و برگ "مورد" را در یک لیوان آب جوشانده صاف کرده و روزی دو تا سه بار به‌صورت و بدن اسپری کنند؛ از همین ترکیب برای رفع تعریق زیاد و عرق سوختگی نیز می‌توان بهره برد.


گلاب به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های گوناگون، می‌تواند از بروز علائم پیری پیشگیری کرده و پوست را تغذیه کند, علاوه بر اینها، گلاب می‌تواند باعث خنکی، نرمی و صافی پوست‌های حساس شود؛ گلاب پوست‌های چرب را پاکسازی کرده و می‌تواند به تعادل برساند همچنین گلاب پوست‌های معمولی را احیا کرده و به آنها جوانی و زیبایی می‌بخشد, از طرفی دارای خواص ضد‌عفونی‌کننده طبیعی، ضد التهابی و ضد باکتری نیز است.


 در واقع، گلاب یک اسپری عالی و طبیعی برای پوست محسوب می‌شود, از گلاب به عنوان یک تونر طبیعی پوست استفاده کنید, با این اقدام می‌توان از ایجاد هرگونه چین و چروک پیشگیری کند زیرا گلاب از پیری پوست جلوگیری کرده، باعث سفت شدن منافذ پوست و در نتیجه افزایش درخشش فوق‌العاده آن می‌شود.


تحقیقات نشان داده که آروماتراپی می‌تواند اثرات فوق‌العاده مثبتی در کمک به کاهش استرس، اضطراب و حتی تأثیر زیادی در حس مثبت‌نگری ما نیز داشته باشد همچنین استشمام بوی گلاب موقع خواب اثرات بسیار خوبی در بهبود خواب افراد می‌تواند داشته باشد اما باید توجه داشت که گلاب را به ابروها و مژه‌ها مالیده نشود چرا که گلاب موجب سفیدی ابروها و مژه‌ها می‌شود.




 

پست های اخیر از پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو :
 روش‌های خانگی برای پرپشت شدن ابرو
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.11.14
 برای داشتن پوستی زیبا، از گلاب استفاده کنید
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.10.10
 دوازده ماده طبیعی که پوست شما را جوان نگه می‌دارد
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.09.26
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب