هرگز آلپرازولام (زاناکس) مصرف نکنید! کشنده ترین ضدافسردگی رایج

120

در حال حاضر بهداشت عمومی انگلستان مصرف قرص های تقلبی Xanax یا همان آلپرازولام Alprazolam که در بین بسیاری از جوان ها به راحتی مصرف می شود را منع کرده است. این قرص ها بسیار مضر است و ممکن است تا سر حد مرگ برای مصرف کننده خطرناک باشد.



داروهای ضد افسردگی مانند آلپرازولام ، ضد درد، مسکن های بسیاری قوی و یا آرام بخش  راه کار مناسبی برای درمان مشکلات نخواهند بود. این داروها به صورت سطحی و گذرا می توانند بیماری و عوارض آن را خاموش کنند اما مصرف آن ها در طولانی مدت عوارض شدید و بسیار خطرناکی در بر دارد که به ساکت شدن درد در آن لحظه اصلا نمی ارزد. البته به تازگی نیز داروهای ضد افسردگی تقلبی هم بسیار تولید و وارد بازار شده است که آن ها عوارضی دو برابر و سخت تر در بر دارند.

در حال حاضر بهداشت عمومی انگلستان مصرف قرص های تقلبی Xanax یا همان آلپرازولام Alprazolam که در بین بسیاری از جوان ها به راحتی مصرف می شود را منع کرده است. این قرص ها بسیار مضر است و ممکن است تا سر حد مرگ برای مصرف کننده خطرناک باشد.
اعتیاد به داروهای افسردگی
antidepressants بسیاری از افراد نیز بوده اند که با مصرف این قرص دچار اعتیاد به آن شده اند که هنگام از بین بردن این وابستگی به پارانویسی شدید دچار شده اند.

افرادی که برای نخستین مرتبه از قرص های ضد افسردگی مانند آلپرازولام یا حتی به عنوان یک آرام بخش استفاده می کنند ممکن است به مشکلی بر نخوردند اما این مصرف کم کم به یک اعتیاد تبدیل شده و تا جایی پیش می رود که مصرف آن به صورت هر شب  یک قرص در می آید. بیشتر مصرف کنندگان این قرص اعلام کرده اند که با خوردن Alprazolam احساس شناور بودن و گونه ای خلسه پیدا کرده اند که این حالت نشان از تغییرات ناخوشایندی در مغز است. حتی بسیاری از افراد نیز بوده اند که با مصرف این قرص دچار اعتیاد به آن شده اند که هنگام از بین بردن این وابستگی به پارانویسی شدید دچار شده اند.

عوارض آلپرازولام را بشناسید

مصرف Alprazolam معمولا از یک شب بیداری طولانی شروع می شود. افرادی که برای خوابیدن راحت بسیار تلاش می کنند و یا درد هایی همچون درد معده اجازه یک خواب راحت و بی دغدغه را به آن ها نمی دهد به سراغ قرص های آرام بخش از جمله آلپرازولام می روند. با نتیجه مناسبی که از این قرص به دست می آورند شب های بعدی و شب های بعد هم از آن استفاده می کنند. تا حدی که اعتیاد به دارو شروع می شود. عوارض این قرص نیز کم کم ظاهر شده و شخص را به بیماری های متفاوتی مبتلا می سازد. عوارض در ابتدا به صورت خفگی، از دست دادن حافظه می باشد و در مراحل حاد می تواند بر روی حافظه بلند تاثیرات مخربی داشته باشد. مصرف بیش از حد این قرص یا این که تداخل آن با فنتانیل می تواند منجر به مرگ شود.
مرگ های ناگهانی با آلپرازولام
antidepressants آلپرازولام احساس سبکی، خواب آلودگی و راحتی بسیاری پس از مصرف Alprazolam احساس می شود که نبایست به عنوان یک آرام بخش از آن یاد کرد

از جمله ترکیبات کشنده ای که از داروها به دست می آید مصرف قرص Alprazolam است که انگلستان جان ۱۱۳ نفر را گرفته است. این دارو به دلیل آن که اثراتی همانند یک ماده مخدر را دارد به طور کلی منسوخ و رد شده است.
معمولا این قرص توسط اطرافیان توصیه می شود و یا حتی توسط آنان به راحتی تجویز و مصرف می شود. این کار که مانند مصرف الکل می تواند به عنوان مصرف مواد مخدر به حساب آید کاملا غیر قانونی است. احساس سبکی، خواب آلودگی و راحتی بسیاری پس از مصرف  آلپرازولام احساس می شود که نبایست به عنوان یک آرام بخش از آن یاد کرد. بلکه این تفاسیر شروع بیماری های مغزی و مشکلات روانی خواهد بود.

طبق گفته رئیس بهداشت عمومی انگلستان مصرف الکل، مواد مخدر و تنباکو به عنوان یک نگرانی واقعی و سریع بین جوانان است که بیشتر آن ها به عنوان یک دارو تجویز می شود. در صورتی که این دارو تقلبی باشد که از خطرات احتمالی بسیار بدتری بر خوردار است و بی شک احتمال مرگ و میر را بالاتر می برد.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب