خرما تقويت کننده نيروي جنسي

33

خرما ميوه اي بسيار قديمي است و نام آن در کتاب مقدس 42 بار تکرار شده است . اين ميوه پرخاصيت براي مردم شکورهاي اروپايي و آمريکايي تا حدي ناآشنا است و آنرا فقط در کيک و شيريني مصرف مي کنند ولي در خاورميانه و مخصوصا در کشورهاي عربي بعنوان يک غذاي اصلي بکار مي رود .يهوديان معتقدند درخت خرما در فلسطين و يا اسرائيل امروزي بفراواني وجود داشته است بطوريکه در ناحيه بين درياي گاليله و درياي مرده جنگل بزرگي از درخت خرما بوده است .مسلمانان معتقدند که حضرت محمد صلي‌الله‌عليه‌وآله‌وسلم اين درخت را خلق کرده اند . در ديانت مسيح ، برگ درخت خرما سنبل و نشانه شهادت و روح شهدائي است که در راه ديانت حضرت مسيح جان باخته اند .
خرما داراي 25 درصد ساکاروز ، 50درصد گلوکز ، و مواد آلبومينوئيدي ، پکتين و آب مي باشد . بعلاوه داراي ويتامينهاي مختلف منجمله ويتامين A,B,C,E و مقداري املاح معدني مي باشد .
خواص داروئي: درخت خرما خواص بيشماري دارد و مي توان گفت که از تمام قسمتهاي اين درخت مي توان استفاده کرد و يک ضرب المثل عربي مي گويد که خواص درخت خرما باندازه روزهاي سال است.از برگ و شاخه درخت خرما سبد و فرش تهيه مي کنند . از هسته آن نان و از ميوه خرما شراب و عسل . همانطور که مي دانيم خرما تنها ميوه ايست که در صحرا وجود دارد و طبيعت اين درخت را به مردم صحرا داده است که تمام احتياجات خود را از آنر فع مي کنند . مردم صحرا هسته درخت خرما را در کرده و از آن نان مي پزند يا در اين هسته را بو داده و از آن بعنوان قهوه استفاده مي کنند زيرا دم کرده آن بسيار مطبوع است و يا حتي اين در را در آب براي چند روز خيس کرده و بعنوان غذاي مقوي به شترهاي خود مي دهند و معتقدند که اين غذا از گندم و جو مقوي تر است . اعراب از قديم اعتقاد داشتند که خرما انرژي خورشيد را گرفته و در خود ذخيره مي کنند و اين انرژي با خوردن خرما به بدن آنها منتقل مي شود . اعراب از خرماي کال نيز استفاده مي کنند و معتقدند که اثرات درماني بسياري درد منجمله خرماي سبز تقويت کننده اعمال جنسي و انرژي زا يم باشد . حتي هسته خرماي سبز را نيز دم کرده و پمادي از آن تهيه مي کنند که براي زخمهاي آلات تناسلي بکار مي رود .
اثر ديگر معجزه آساي هسته خرما از بين بردن تورم پلک هاي چشم است براي اين منظور پمادي از در هسته خرما درست کرده و آنرا روي چشم مي گذارند اين پماد براي رشد مژه هاي چشم نيز بهترين دارو است .زندگي پرمشغله و ناراحتي هاي رواني که ميل جنسي را در بعضي از اشخاص از بين مي برد بهترين علاجش خوردن مداو م خرما است که ميل جنسي را باين اشخاص باز مي گرداند . در زمانهاي قديم همواره خرما را براي قدرت و انرژي بکار مي برده اند و هنوز بهترين ميوه براي بازيافتن انرژي و قدرت جواني است .گلهاي درخت خرما نيز خاصيت دارويي دارند . طعم گلهاي درخت خرما تلخ است و اثر مسهلي درد .
مضرات : مواظب باشيد در خوردن آن افراط نکنيد زيرا داراي قند زيادي است . در اين صورت آنهايي که لوزالمعده حساس دارند و يا آنهايي که بيماري قند در خانواده آنها وجود دارد بايد کمتر از اين ميوه استفاده کنند.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب