طب سوزنی برای لیفت صورت و بدن جایگزین روش های جراحی

102

 




طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید

درمان بیماریها و زیبایی بدن


روش کاملا" جدید طب سوزنی در ایران



 


تاریخچه طب سوزنی سنتی :



طب سوزنی یک روش درمانی باستانی چند هزار ساله است وبا توجه به تحقیقات و مطالعات چند جانبه بالینی که در مورد این روش انجام شده ، پزشکان به این نتیجه رسیده اند که اثر بخشی طب سوزنی بسیار کامل و بدون عارضه تر نسبت به درمانهای طب غربی می باشد ، در خیلی از بیماریهای مزمن  که درمان خاصی از طریق طب غربی وجود نداشته یا به دلیل عوارض بعضی از داروها  که امکان درمان برای بیماران میسر نبوده است ،طب سوزنی می تواند جایگاه مناسبی داشته باشد.



کاربرد طب سوزنی سنتی :

طب سوزنی روشی است بدون عارضه،بدون نیاز به دارو ، خونریزی و جراحی است که در درمان بسیاری از بیماریها تایید شده است و در بحث زیبایی بدن، صورت و تناسب اندام نیز کاربرد دارد. در خصوص اطلاعات بیشتر درمورد عملکرد سوزن و طب سوزنی و اثرات آن کلیک کنید





 







 





 


اکنون طب سوزنی با روشی کاملا" جدید و اثر بخش تر : 

روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding در طب سوزنی  چند سالی است که در ایران توسط پزشکان معدودی انجام می شود و دکتر سامان عبدلی علاوه بر انجام طب سوزنی سنتی این روش را برای درمان زیبایی بدن و صورت نیز در ایران پایه گذاری کرد.

روش کت گوت یا امبدینگ  توسط دکتر سامان عبدلی و زیر نظر سازمان طب سوزنی ایران به تعدای از پزشکان آموزش داده می شود تا روش کت گوت یا امبدینگ با توجه به کاربردهای موثری که در درمان بعضی از بیماریها و به خصوص زیبایی دارد نسبت به طب سوزنی سنتی رواج بیشتری در بین مردم پیدا کند.


 


 







 





درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ  embedding و اثرات عجیب  طبیعی بدن بعد انجام درمانهای مختلف:

ما در نقاطی از بدن که در طب سوزنی قرار بوده تا سوزنهایی را برای تحریک نقاط درمانی یا انرژی به کار ببریم به جای این سوزنها از یک تکه نخ تقریبا" 2 سانتی متری قابل جذب و سازگار با بدن به همراه سوزن مخصوصی  استفاده می کنیم و آن نخ را در نقاط طب سوزنی کاشت میکنیم

این نخ که در تمام جراحی ها و بخیه ها جذبی ومعمولی استفاده می شود بین 2 تا 5 هفته طول می کشد تا جذب بدن شود البته بسته به نوع نخ می توان این مدت را کوتاه یا طولانی تر کرد آن  متوسط بین 3 تا 4 هفته برای جذب در بدن زمان می برد.

از زمانی که این نخ در بدن کاشته می شود به صوت مداوم این نقاط تحریک می شود و اثرات طب سوزنی را فرد به همراه خود دارد یا ما می گوییم که فرد با یک تکه نخ طب سوزنی را به خانه می برد..

هر بار که فرد نرمش کند،برقصد،راه برود یا فعالیتهای روزانه ی خود را انجام دهد این تحریک شدن نقاط طب سوزنی در حال انجام شدن است.

در این روش درمانجویی که قرار بود حدود 30 دقیقه در یک جلسه و هفته ای 3 جلسه برای درمان با طب سوزنی سنتی مراجعه کند الان با انجام یک بار کت گوت یا امبدینگ تا یک ماه فرد این تحریکات را به همراه دارد،هر جلسه امبدینگ معادل 10تا15 جلسه طب سوزنی سنتی می باشد.

از جلسه دوم تا سوم کت گوت و امبدینگ درمانجو به صورت کاملا" مشخص اثرات درمانی را در کاهش سایز بدن می بیند.در هفته های اول اثراتی را در روح و روان و آرامشی که ایجاد می کند احساس می کند،حتی درمانجو اعلام می کند که در عادات ماهانه خانمها تاثیرات مثبتی داشته و نظم خاصی را به آن است،روده ها منظم کار می کنند،خواب آنها عمیق می شود و خیلی در برابر مشکلات آرام می شوند،استرس و اضطراب را کاهش می دهد و صبور می شوند و این افراد با دیدن این تغییرات متعجب می شوند.

 این موارد به این دلیل است که ما از طبیعت بدن خود دور شده ایم و با دیدن آنها در بدن خود متعجب می شویم،بعضی از درمانجو ها می گویند که استفاده از این روش  یک معجزه است ولی در حقیقت این بدن ما است که معجزه می کند.ما فقط آن را به اصل طبیعی خود بر می گردانیم و هیچ چیزغیرطبیعی در این روش وجود ندارد.

در حقیقت این نخ نیست که با تحریک کردن کارانجام میدهد و نه حتی طب سوزنی، بلکه این خود بدن است که باعث تغییرات ایجاد شده می شود. 


"هر کسی کو دور ماند از اصل خویش 

 باز جوید روزگار وصل خویش"



ما انسانها با بدن خود در حال مبارزه هستیم ،وقتی تا ساعت 3 نصف شب نمی خوابیم،جلوی تلویزیون غذا می خوریم،زمانی که عصبانی هستیم و غذا می خوریم،موقع رانندگی تنقلات می خوریم،بدن ما برای هر کاری نیاز به آرامش همه ارگانها دارد و در طب چینی ما روح را از جسم جدا نمی دانیم.

مگر می شود ما یک استرس طولانی مدت داشته باشیم و انتظار هم داشته باشیم که روده ومعده ی ما طبیعی باشد یا سایر موارد.





درمانهای زیبایی بدن،کاهش وزن و تناسب اندام به روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی : 

لاغری، تناسب اندام، از بین بردن اختلالات سایزی بدن، رفع غبغب، افتادگی سینه، افتادگی پوست بدن ( سلولیت )، رفع چاقی پاها و سایر اندامها، چاقی عمومی.

با روش کت گوت یا امبدینگ بسیاری از موارد چاقی یا لاغری بدون دارو و جراحی در طی جلسات درمانی این روش و نظر پزشک مربوطه به راحتی قابل درمان می باشد. برای دیدن گزارش کامل درمانی و ناگفته هایی در مورد چاقی و تناسب اندام با طب سوزنی و روش کت گوت کلیک کنید.


 






 









 


زیبایی واقعی و طبیعی صورت،جوان شدن با اصلاح درون  به روش کت گوت یا امبدینگ ، طب چینی و طب سوزنی :

از آنجایی که تمام بیماریها اثرشان در نهایت در صورت نمایان می شود لذا زیبایی صورت را در طب سوزنی می توان به عنوان معیار سلامتی بدن در نظر گرفت.

بسیاری از علائم موجود در صورت از جمله سیاهی دور چشم،لک های موجود در صورت، چین و چروکهای ریز و درشت، منافذ باز پوست، جوشهای ریز و درشت، هر کدام دلیل و منطق خواست خود را در طب سوزنی دارد.



 






  


 


 




  


درمان سیاهی دور چشم با روش کت گوت یا امبدینگ
در طب چینی ضعف عملکرد کلیه باعث سیاهی دور چشم می شود، که بسته  به ژنتیک یا غیر ژنتیک بودن آن، تداوم ماندگاری درمان متفاوت است.  در مورد این درمان می توان گاه گاهی با تحریک نقاط کلیه، سیاهی دور چشم را تا حد امکان بر طرف کرد و به طور خاص یا ویژه هم می توان با کار کردن و تقویت نقاط  اطراف چشم، سیاهی را از بین برد.





 


 




 


 


درمان بیماریها با روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی : 

تقریبا" هیچ بیماری نیست که در بهبود آن نشود کاری کرد.یک لیست 43 تا 88 بیماری در سازمان WHO لیست شده است که با طب سوزنی درمان می شود

دکتر سامان عبدلی به صورت تخصصی روی 8 بیماری با روش طب سوزنی و روش کت گوت کار می کنند و تبحر اصلی ایشان طب سوزنی زیبایی و طب سوزنی روح با روش کت گوت یا امبدینگ می باشد.

با استفاده از روش کت گوت یا امبدینگ  و طب سوزنی سنتی می توان میگرن، دردهای مزمن کمر، دردهای مزمن زانو، اختلالات گوارشی، یبوست مزمن ، سندرم روده تحریک پذیر، اختلالات ماهانه، تخمک گذاری های نا منظم و ناباروری و کیست های تخمدان را درمان کرد. 

 

طب سوزنی روح شامل  : افسردگی،اختلالات ترس،اختلالات روان پریشانه، بی خوابی و مواردی در این زمینه را در طی جلساتی که پزشک مربوطه با توجه به شرایط درمانجو تعیین می کند درمان می شود.


 



  



درمان سیاتیک و کمر درد با روش کت گوت  یا امبدینگ

سیاتیک به صورت درد کمر و انتشار این درد به سمت ران پاها خودش را نشان می دهد. علائم این بیماری به دلیل گیر کردن خون یا انرژی در مسیر کانال مربوط که معمولا" ( مثانه مرتبط با کلیه ) می باشد خودش را نشان می دهد که در نهایت کمبود خون یا انرژی ، دلیل اصلی آن می باشد.

در روش کت گوت یا امبدینگ ،با خون رسانی و تقویت ارگان مربوط دچار ضعف که درنهایت به کلیه ختم می شود این بیماری بر طرف می شود، که در اکثریت موارد تغییر سبک زندگی، سهم بزرگی را در تداوم ماندگاری درمان خواهد داشت.

در نهایت به هر دلیلی کمر درد ایجاد شده باشد، رساندن خون و انرژی با تحریک نقاط طب سوزنی در رفع علائم درد و درمان دراز مدت به شرط رعایت سبک زندگی بسیار موثر خواهد بود.



 




 


اهمیت درمان سیستم عصبی در طب سوزنی :

در طب غربی ثابت شده خیلی از بیماریها از سیستم اعصاب ما نشات می گیرید به قول ما ایرانی ها فلان بیماری براب خرابی اعصابمون هست.

اگر در طب چینی 12 عامل بیماری زا را بشماریم 6 مورد آن فیزیکی و 6 مورد دیگر آن عوامل روانی می باشد و این مطلبی است که در کتابهای بیش از 2000 سال پیش نیز نوشته شده است.

اعتقاد ما این که اگر یک باد سرد می تواند عضلات شما را دچار اسپاسم کند یک خشم هم می تواند شما را دچار میگرن کند،اعتقاد ما این است که عوامل احساسی در دراز مدت  چه بسا اثراتشان از عوامل درونی و بیرونی بیشتر خواهد بود و شما در زندگی غربی شده ی امروز نقش این قضیه را خیلی کمتر در نظر می گیرید.

از روش کت کوت یا امبدینگ در موارد خفیف تا متوسطی که در طب غربی برای بعضی از بیماریها انجام نمی شود می توان استفاده کرد. 

در روانپزشکی طب غربی شایعی که در جامعه پزشکی ما انجام می شود کاربرد دارد منتها بعضی از از همکاران  پزشک طب سوزنی در خصوص بعضی از بیماریهای روانپزشکی به صورت ریشه ای کار می کنند.

ما در مورد اختلالات شدید بیماریها جوابدهی خوبی داریم و در مورد اختلالات خفیف تر بیماری بر خلاف بعضی از پزشکان که به آنها دارو می دهند و ممکن است عوارضی داشته باشد  اماما در طب چینی آگاهی را به ذهن برمی گردانیم تا این قضیه تا حدود زیادی کنترل شود.

در هزار مورد درمانی که توسط روش کت گوت یا امبدینگ برای درمانهای مختلف انجام شده است عارضه خاصی مشاهده نشده و جواب دهی آن بین 85 تا 90 درصد در کل موارد درمانی می باشد.










  




 







دوره درمان و جلسات آن با روش کت گوت یا امبدینگ :

اگر کاشت نخ به روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی به درستی و توسط پزشک مربوطه انجام شود ، معمولا" هر سه تا چهار هفته یک بار جلسه ی درمانی انجام می شود و درمانجو هفته ای یک بارنیز برای پیگیری مراجعه می کند ولی این جلسا ت اختیاری می باشد.

هر سه جلسه کت گوت یا امبدینگ یک دوره را تشکیل میدهد که درمانجو به طور متوسط در هر دوره بایستی انتظارجواب دهی  مورد نظر را داشته باشد که مثلا" دردرمان لاغری با کت گوت یا امبدینگ یک تا سه سایز کاهش را در پی خواهد داشت.

افراد درمانجو در فاصله بین جلسات به جز نرمش مختصر کار خاص دیگری نیاز نیست که انجام دهند و بعد از 3 ماه درمان، فرد می تواند اثرات درمان را به وضوح مشاهده کند.

همچنین درمان با روش کت گوت یا امبدینگ وقت زیادی از درمانجو نمی گیرد و رفت و آمد و تعداد جلسات کمتری دارد، لذا می تواند جایگزین بسیار مناسبی نسبت به روش درمان با طب سوزنی سنتی باشد.

در تمام سایتهای طب سوزنی بین طب سوزنی و چاقی که جستجو کنید نوشته شده است که در 60 جلسه طب سوزنی درمانجو به طور متوسط 18 کیلو از وزنش کم می شود و حداقل 15 کیلو و این تعداد جلسات زیاد برای همه ی افراد مقدور نیست تا مراجعه نمایند و هزینه زیادی برای این تعداد جلسات باید متحمل شوند 

به این دلیل ما روشی را جایگزین کردیم که در اصل یکی از شاخه های طب سوزنی جراحی است و برای کنترل درد،سرطانی ها،بیماریهای مزمن که نمی توانند مدام از سوزن بزنند و در چین ابداع شده است استفاده کنند.

با روش امبدینگ یا کت گوت تعداد جلسات درمانی بسیار کاهش پیدا میکند و به 3تا 5یا6 جلسه می رسد حدودا" ماهی یکبار،هم در هزینه و هم در رفت و آمد و ترافیک و سایر مسائل صرفه جویی زمانی و مالی می شود.




 


 





 




سوالات بیماران در مورد روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding :



1 - آیا استفاده ازروش کت گوت یا امبدینگ درد دارد؟


درد قابل تحملی دارد،حتی از تزریق سرنگ معمولی نیز کمتر است و فقط همان لحظه می باشد.بعد از انجام کاشت نخها در همان جلسه  ممکن است به مدت 24 تا 48 ساعت یک حالت گرفتگی  خفیف عضلانی در فرد ایجاد شود.




 






2 - آیا استفاده ازروش کت گوت یا امبدینگ عارضه ای دارد؟

در کت گوت از یک نخ استفاده می شود که در تمام جراحی ها و در بخیه های جذبی از این نخ نیز استفاده می شود و قابل تهیه از فروشگاه لوازم پزشکی می باشد و سالیان سال است که استفاده شده است و هیچ عارض ای نداردو فقط مقداری از این نخ در نقاط مورد نظر طب سوزنی با سوزن مخصوص کت گوت کاشته می شود



احتمال عفونت در کاشت نخ 1 در 300 است که میزان بسیار کمی است و احتمال حساسیت به نخ نیز 1 در 400 است که باز هم احتمال بسیار بسیار ناچیزی هست که هر دوی این موارد  وقتی توسط پزشک آموزش دیده اجام شود در بدن فرد قابل کنترل است. 



3 - چه تغییراتی ممکن است بهد از انجام این روش انجام شود؟

تغییرات احساسی که در اثر انجام این روش ایجاد می شود طبیعی می باشد

ما به افراد درمانجو توصیه می کنیم که هر تغییر احساسی را به ما گزارش کنند حتی اگر فکر می کنند که به طب سوزنی ربطی ندارد زیرا وقتی به بدن خود آگاهی می دهیم و بدن به طبیعت خودش برمیگردد ممکن است تغییراتی در بدن ما ایجاد شود که برای ما عجیب باشد و این تغییرات مثبت هستند.


4 - آیا این نخ برای درمانهای چاقی  حالتچربی سوز دارد و اینکه آیا این نخ ها به بدن دوخته می شوند؟

این نخ از جنس نخ های جراحی معمولی و قابل جذب در بدن می باشد و چربی سوز هم نیست،این نخ ها با یک سوزن مخصوص در نقاطی که با طب سوزنی باید سوزن بزنیو وارد شده و این نخ بعد از خروج سوزن در بدن باقی می ماند.



 
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب