برای لاغر ماندن، روزانه یک ساعت ایستاده کار کنید

73

آیا شما هم جزء کارمندانی هستید که هشت ساعت پشت میز خود می نشینند؟ اگر در شرایط این چنین کار می کنید، خطر چاقی در کمین شماست. به همین منظور دانشمندان به کارمندان توصیه می کنند، روزانه یک ساعت به صورت ایستاده کار کنند.
به گزارش شفقنا، نشستن های طولانی مدت پشت میز تهدیدی جدی برای سلامت کارمندان است؛ چاقی و به دنبال آن ابتلا به بیماری های قلبی از جمله مهم ترین اثرات منفی این سبک زندگی است. به همین کارمندان باید حداقل روزانه یک ساعت ایستاده کار کنند، به عنوان مثال جلسات خود را ایستاده برگزار کنند یا برای خوردن چای از پشت خود بلند شوند. هر چه فعالیت افراد در محیط کارشان بیشتر باشد خطر سرطان و بیماری قلبی کاهش و توان ذهنی افزایش می یابد.
بر اساس آمار موجود بیش از یک چهارم زنان و یک سوم مردان تنها 30 دقیقه در طول یک هفته فعالیت فیزیکی دارند؛ متأسفانه نداشتنن فعالیت های فیزیکی پدیده ای جهانی است و آسیب های آن گسترده. در واقع عدم فعالیت و پشت میز نشینی های طولانی مدت به همان اندازه خطرناک است که استفاده از تنباکو خطر آفرین است و حتی می تواند منجر به کاهش طول عمر بشود. می توان گفت این مسأله ناشی درک تأثیر معجزه آسای فعالیت های بدنی بر حفظ سلامت است.
به گزارش دیلی میل،ایستادن در زمان کار ضربان ضرباهنگ قلب را تنظیم می کند، سیستم گردش خون را منظم می کند، مانع از درد کمر و گردن می شود و به طور کلی شرایط جسمانی را بهبود می بخشد. بنابراین بهتر است کارمندان نیم ساعت صبح ها و نیم ساعت بعد از ظهرها ایستاده کار کنند و در این میان سعی کنند زمان های استراحت خود را ایستاده سپری کنند و بدین ترتیب زندگی سالم تری داشته باشند.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب