تقدیر وزیر بهداشت از کارکنان نظام سلامت کشور

70

در پی معرفی وزارت بهداشت به عنوان یکی از دستگاه های برتر دولت در جشنواره شهید رجایی و اعطای لوح تقدیر به وزیر بهداشت توسط رییس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی از مجموعه کارکنان نظام سلامت کشور قدردانی کرد. به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، متن کامل پیام سید حسن هاشمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران ارجمند و دوستان عزیز: تلاش قابل ستایش یکایک شما یاران همراه، سبب شد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میان دستگاه های اجرایی کشور به عنوان یکی از دستگاه های برتر شناخته و معرفی شود.
خدای کریم را شکر می گویم و این افتخار بزرگ را که حاصل توجه ویژه رییس جمهور محبوب و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به حوزه سلامت و برنامه ریزی و فعالیت خستگی ناپذیر مجموعه مدیران و کارکنان حوزه سلامت است، به یکایک شما تبریک عرض می کنم. امیدوارم با تلاشی بیش از پیش، شاهد گسترش و تعمیق برنامه های تحول نظام سلامت در سراسر کشور باشیم.
رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت، برنامه تحول سلامت را یکی از اقدامات بسیار خوب دولت یازدهم برشمردند و تاکید کردند: «باید این طرح پشتیبانی شود و ادامه یابد.» پشتیبانی ایشان و حمایت های همیشگی و بی دریغ رییس جمهور محترم از این اقدام ملی، وظیفه همه ما را سنگین تر از پیش ساخته است.
باید دست به دست هم دهیم تا این برنامه را با تمام توان پیش ببریم و امید و آرامش را مهمان جسم و جان و خانه های ملت شریف ایران کنیم.
دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب