ساخت سیستم نمایش عمق ورود به استخوان

103

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از مهر، پیمان دهقانی راد -مدیر عامل شرکت دانش بنیان گفت: سیستمی برای نمایش عمق ورود به استخوان ساختیم تا انجام جراحی های ارتوپدی به راحتی و با سرعت و دقت بالاتری صورت گیرد.
وی با بیان اینکه سیستم نمایش عمق ورود به استخوان بر روی هر دریلی قابل نصب است، اظهار داشت: طراحی این سیستم به صورتی است که می تواند بر روی دریل های هوشمند جراحی و دریل های ساده مورداستفاده قرار گیرد و با ورود به عمق استخوان، اندازه مشخص و دقیق را به جراح داده تا جراح در مدت زمان کوتاهی بتواند استخوان بیمار را جراحی کند.وی عنوان کرد: اکنون عمق استخوان توسط سرمته هایی که بر روی دریل ها قرار می گیرند، اندازه گیری می شود.
دهقانی اظهار داشت: سیستم نمایش عمق ورود قابل استریل و از جنس استیل است و به راحتی بر روی هر دریلی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای بیمارانی که دچار هر نوع شکستگی هایی هستند و نیاز به جراحی دارند قابل کاربرد است.
وی با بیان اینکه ایده ساخت این سیستم از سال 1391 بوده است،خاطرنشان کرد:هنوز سیستم نمایش عمق استخوان به انبوه سازی نرسیده است.همچنین دریل های هوشمند جراحی تنیز توسط همین محقق ساخته شده است.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب