روزی 20 دقیقه برای شکم تان وقت بگذارید

42

همه انسانها دوست دارند شکمی صاف و کوچک داشته باشند ، و به همین علت در هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات جهت کشف روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود. به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، موثرترین روش برای کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و نیز تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خون. ثابت بودن میزان قند خون شما از چاق تر شدن و افزایش چربی های اضافی در بدنتان جلوگیری می کند و کمک می کند که بدن شما آسانتر بتواند چربی های اضافی را بسوزاند.

بررسی ها نشان می دهند، با حرکات دراز و نشست و به تحرک در آوردن پهلو هایتان می توانید به سرعت چربی های این منطقه از بدنتان را از بین ببرد و به زیباتر شدن اندام خود کمک کنید.

آن چه باعث کاهش چربی های شکم می شود؛ رژیم غذایی مناسب و ورزش است. در صورتی که تغذیه صحیح باشد نه تنها چربی در بدن ذخیره نمی‌شود، بلکه ناراحتی‌های گوارشی هم بهبود یافته و دچاز گاز معده نخواهید شد.

نتایج مطالعات نشان می دهند روزانه و به طور منظم با انجام 20 دقیقه تمرینات ورزشی مخصوص شکم می توانید چربی های بدنتان را آب کنید و مطالعات اخیر نشان می دهند این 20 دقیقه بهتر است هر روز راس ساعت مشخصی باشد تا بدن به چربی سوزی در این ساعت عادت کند.

ماساژ موضعی چربی های شکم، اگر همراه با رژیم و تحرک اصولی باشد، منجر به کاهش بیشتر چربی در این منطقه می‌شود.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب