باریزش مو چه کنیم ....

42

تغذیه سالم از ریزش مو پیش گیری می کند

خیلی از افراد از ریزش شدید موهایشان ناراحت هستند اما آیا می دانید با تغذیه سالم می توانید از ریزش موهایتان جلوگیری کنید ؟. اگر می خواهید موهای خود را تقویت کنید و از ریزش آنها جلوگیری کنید باید به عادت غذایی تان توجه ویژه ای داشته باشید .

مواد غذایی زیر را در برنامه غذایی روزانه تان قرار دهید تا با مشکل ریزش موهایتان مقابله کنید ...

برای پیش گیری از ریزش مو هویج بخورید

هویج علاوه بر سلامت چشم برای سلامت موها نیز موثر می باشد . هویج ویتامین آ زیادی دارد و همانند تخم مرغ و مواد لبنی برای تولید سبوم مو مفید است و کمک می کند موهایی سالم و براق داشته باشید .

برای پیش گیری از ریزش مو میگو بخورید

میگو حاوی زینک است و از ریزش مو جلوگیری می کند . البته باید در خوردن زینک توجه داشته باشید زیرا مصرف زیاد آن سبب ریزش مو می شود و میزان تستوسترون تولیدی بدن را افزایش می دهد .

برای پیش گیری از ریزش مو ماهی بخورید

ماهی سرشار از پروتئین و امگا3 می باشد و برای رشد و سلامت موها بسیار مفید می باشد . البته گوشت قرمز به شرطی که چربی نداشته باشد برای پیش گیری از ریزش مو مفید می باشد .

برای پیش گیری از ریزش مو شیر و لبنیات بخورید

شیر و لبنیات کلسیم ، منیزیم و پروتئین زیادی دارد و در درمان و پیش گیری از ریزش شدید مو بسیار موثر می باشد . حتما در برنامه غذایی تان شیر و لبنیات را بگنجانید و اگر قند موجود در شیر (لاکتوز) برایتان مفید نیست از دیگر مشتقات لبنیاتی استفاده کنید .

برای پیش گیری از ریزش مو سبزیجات بخورید

سبزیجات از جمله کلم بروکلی و اسفناج ویتامین آ و سی بالایی دارند و می توانند مواد طبیعی چون سبوم تولید کنند که در پیش گیری از ریزش مو موثر می باشد .

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب