53

بسیاری از افراد برای کاهش وزن سریع و بی‌زحمت ترجیح می‌دهند از وسایل و پوشیدنی‌های لاغری و تناسب اندام استفاده کنند و از مضرات آن آگاه نیستند و نمی‌دانند که با استفاده از این گن‌ها چه آسیبی را به بدن خود وارد می‌کنند. تبلیغات این وسایل قانع‌کننده و بسیار وسوسه‌کننده هستند و هیچ اشاره‌ای به معایب آن‌ها نمی‌کنند.


خانم‌ها و آقایان قبل از استفاده از گن‌ها بهتر با آسیب‌هایی که به بدنتان وارد می‌کنند آشنا شوید. علاوه بر این اینکه گن‌ها موجب درد و گرفتگی عضلات بدن می‌شوند، اندام‌های شما را تحت فشار قرار می‌دهند و سلامتی اجزای داخلی بدن را به خطر می‌اندازد.


گن‌ها موجب فشرده شدن شکم، روده، معده و دستگاه گوارش شما می‌شوند و می‌توانند سبب تهوع، سوزش سر دل، نفخ، دل درد، باد گلو، مشکلات تنفسی، تضعیف عملکرد سیستم گردش خون، تحلیل ماهیچه‌ها، عفونت، آسیب به ستون فقرات و کمر، آسیب به پاها و مشکلات گوارشی شوند.


 استفاده طولانی مدت از گن‌ها می‌تواند آسیب‌هایی جدی به بدن شما وارد کند. به طور کلی استفاده مداوم از لباس‌ها و پوشیدنی‌هایی که بدن شما را تحت فشار قرار می‌دهد از جمله پوشاک‌های چسبان، تنگ و گن‌ها می‌تواند شما را پشیمان کند. 


 

پست های اخیر از صادق زراعتکار :
 التهاب تاندون شانه
صادق زراعتکار 1395.03.12
 پیشگیری از سکته مغزی
صادق زراعتکار 1395.02.29
 سکته مغزی
صادق زراعتکار 1395.02.22
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب