115

بازوها نقش مهمی در زیبایی اندام دارند، داشتن بازوهایی زیبا و جذاب برای شما بسیار مهم هستند. چنانچه تجمع چربی در بازوها زیاد باشد باعث می شود تا تعادل و تناسب اندام شما دچار بهم ریختگی شود ، بازوهای بزرگ و آویزان زیبا نیستند و شمارا در پوشیدن لباس های مختلف دچار مشکل می کنند.
در این مقاله لیپوماتیک بازو را توضیح خواهیم داد.

دقت داشته باشید که داشتن بازوهایی زیبا و خوش فرم با گرفتن رژیم های سخت و یا انجام تمرینات سنگین ممکن است زمان زیادی را بطلبد، در مقابل روش هایی مانند لاغری با لیپوماتیک می تواند در رسیدن به اندام ایده آلتان شمارا یاری نماید .
اندام های فوقانی اهمیت بسیاری در زیبایی اندام دارند ، بازوهای بزرگ شمارا چاق و قد کوتاه نشان می دهد ، با کمک لیپوماتیک می توانید چربی های این ناحیه از بدن را بردارید. از بین بردن چربی ها نیاز به روش هایی دارد که در تخصص جراح زیبایی است.
لیپوماتیک یک روش مفید برای لاغری موضعی است که می تواند در طول یک جلسه مقادیر قابل توجهی از چربی را از بدن شما خارج کند ، برای لاغری بازوها نیز می توانید از روش لیپوماتیک استفاده کنید ، این اقدام که با ورود یک میله ی فلزی بسیار نازک به بافت های چربی آغاز می شود در نهایت منجر به لیفت پوست و کم شدن حجم و سایز بازو ها می گردد.
این جراحی که با بی حسی موضعی قابل انجام است نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و دوره ی نقاهت آن بسیار کم است، درد و خونریزی در این روش وجود ندارد و بیمار بعد از این عمل می تواند به منزل بازگردد.
جراحی طی یک جلسه انجام شده و هیچ گونه مشکل احتمالی بیمار را تهدید نمی کند .
در صورت تمایل به داشتن دست هایی زیبا می توانید چربی بیرون کشیده شده از بازو را در پشت دست ها نیز تزریق کنید ، قابلیت انتقال چربی در روش لیپوماتیک باعث می شود که به صورت همزمان از دو عمل زیبایی بهره مند شوید.

لیفت بازو
لیفت بازو که با کاهش سایز بازوها همراه است روشی است که می تواند کمک بزرگی به کاهش سایز بازوها داشته باشد باعث فرم دهی و جمع کردن پوست افتاده ی بازوها نیز می شود.
این جراحی به افرادی توصیه می شود که در اثر لاغری بافت بازوهای آنها دچار تغییر شده است و دارای افتادگی هستند، همچنین افرادی که بازوهای بزرگی دارند و برای از بین بردن چربی آنها دچار مشکل هستند مناسب است.
ممکن است در یک فرد تجمع چربی های انباشته شده در قسمت بازوها قرار گرفته باشد که در این صورت نیاز است تا با روش های لیپوساکشن و لیفت اصلاح شود.
امروزه جراحی پیکرتراشی توانسته است بسیاری از مشکلات چاقی های موضعی را برطرف نماید. لیپوماتیک کمک می کند تا مقداری از بافت های چربی از بدن خارج شود و فرم زیبای بازو مجدد به فرد برگردانده شود.
لاغری با لیپوماتیک در واقع روشی موثر برای کاهش سایز بدن است که می تواند در بیمارانی که دچار چاقی موضعی هستند مورد استفاده قرار بگیرد.
البته باید توقع بیش از اندازه از جراحی نداشته باشید و نباید انتظار کاهش سایز بیش از اندازه از عمل داشته باید.
معمولا آب کردن و از بین بردن چربی های انباشته شده در بازوها و یا پهلوها بسیار سخت است .
ورزش و رژیم غذایی مشخص نیز نمی تواند به صورت قابل توجه تاثیر گذار باشد.
با توجه به اهمیت زیبایی بازوها در هنگام لباس پوشیدن و حفظ تناسب اندام لازم است تا روش هایی را پیش بگیرید که بتوانید به زودی صاحب یک اندام ایده آل شوید.
ما به شما پیشنهاد می کنیم که توسط جراحی لیپوماتیک چربی های سلولیته را از بدن خارج کنید و صاحب یک اندام ایده آل شوید. کاهش سایز در روش لیپوماتیک بسیار محسوس خواهد بود و این جراحی نسبت به سایر روش ها قدرت لیفت کنندگی بالاتری دارد که می تواند حالت الاستینه پوست را تا مقداری حفظ نماید. لیپوماتیک همزمان با تخلیه چربی ها باعث مقداری لیفت شدن بازو نیز می شود.


مزیت لیپوماتیک نسبت به سایر روش های لاغری موضعی

یکی از مهم ترین مزیت های لیپوماتیک امکان جراحی بدون بیهوشی است ، لیپوماتیک نیازی به بی هوشی نداشته و به صورت کاملا سرپایی با بی حسی موضعی قابل انجام است .
همچنین به دلیل عدم آسیب به بافت چربی ها می توان چربی های بیرون کشیده شده را در مناطقی دیگر نظیر نقاط زیر تزریق کرد .
• باسن
• سینه ها
• پست پا
• پست دست
• ساق پا
• لب ها
• گونه
• و سایر نقاط

بسیاری از افراد چربی اضافی را در نواحی دیگر بدن تزریق می کنند و در واقع از داشتن یک اندام زیبا بهره مند می شوند.




-------------------------
-------------------------

*** انجام عمل ها در بیمارستان فوق تخصصی ***
** جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داده شده تماس حاصل فرمایید. **

22827614
22827615
22285157
09126165288

پست های اخیر از لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه :
 تزریق چربی راهی برای جوانسازی
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.10.26
 لیپوماتیک
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.28
 داشتن شکمی تخت با لیپوماتیک شکم
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.18
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب