لنز بیولوژیکی _ دیجیتالی

24


لنز بیولوژیکی _ دیجیتالی ، به بهبود بینایی افراد کم‌ بینا کمک خواهد کرد


پژوهشگران می گویند این لنزهای دیجیتالی که قرار است ظرف پنج سال آینده روانه بازار شوند، گام بعدی عمل‌های لیزر محسوب می‌شوند که امروزه روی چشم‌ها صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ،  این لنز پس از تولید با قیمت هزار پوند وارد بازار می‌شود و به همین خاطر، امکان خرید آن برای همه میسر نخواهد بود. کارشناسان به تولید این لنز بسیار امیدوار هستند و اعلام کرده‌اند که به احتمال قوی، با گذشت مدت کوتاه قیمت آن تا اندازه زیادی کاهش خواهد یافت.
متخصصان پزشکی از طرحی مدل جدیدی از لنز‌های چشمی خبر داده‌اند که می‌تواند بینایی را به افراد نابینا و کم‌بینا برگرداند.
این لنزهای دیجیتالی که قرار است ظرف پنج سال آینده روانه بازار شوند، گام بعدی عمل‌های لیزر محسوب می‌شوند که امروزه روی چشم‌ها صورت می‌گیرد.
لنز بیولوژیکی جدید قادر است احتمال ابتلا به بیماری‌های چشمی را در افراد از بین ببرد، اما باید توجه داشت که قیمت بالای آن می‌تواند باعث عدم محبوبیت این ابزار در بازار شود.
طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، این لنز پس از تولید با قیمت هزار پوند وارد بازار می‌شود و به همین خاطر، امکان خرید آن برای همه میسر نخواهد بود.
کارشناسان به تولید این لنز بسیار امیدوار هستند و اعلام کرده‌اند که به احتمال قوی، با گذشت مدت کوتاه قیمت آن تا اندازه زیادی کاهش خواهد یافت.
با این لنز بیولوژیکی، عمل‌های جراحی لیزر برای همیشه از بین خواهد رفت و بیماران می‌توانند با قراردادن این لنز روی چشمان خود،‌ بیماری‌ها را درمان کنند.


رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب