برای لاغر شدن از کجا شروع کنیم؟

81

پیاده‌روی طولانی انجام دهید با اضافه کردن زمان و یا شدت بیشتر به روال همیشگی آن. این به شما کمک می‌کند که زودتر به مسیر سلامتی خود برگردید.
مروز متوجه شدم که کاملا چاق شده‌ام و احساس شکست می‌کنم. حالا باید چه کار کنم؟ تبریک می‌گویم، شما انسان هستید! همه انسان‌ها اشتباه می‌کنند و چاق شدن به معنای شکست خوردن نیست. آن را فقط یک لغزش یا یک عقب‌افتادگی موقت در نظر بگیرید که می‌توانید بر آن غلبه کنید. پرخوری کردن در یک وعده غذا یا حتی برای یک روز یا دو روز ، سخت‌کوشی شما را خنثی نخواهد کرد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه غذایی خود را با جدیت دنبال کنید.

از کجا شروع کنیم:

- تا آنجا که ممکن است سلامت بقیه روز خود را حفظ کنید. از غذای خود صرف‌نظر نکنید، اما شام (و همچنین ناهار، اگر هنوز نخورده‌اید) سبک‌تر بخورید. یک کاسه غلات و شیر برای یک وعده غذایی بسیار مناسب است، یا مثلا یک ظرف ماست با میوه، یک ظرف بزرگ سالاد، سیب‌زمینی پخته شده با بروکلی، و یا حتی ساندویچ (آن را وزن کنید تا مبادا صدها کالری اضافی را وارد بدن‌تان کنید). - پیاده‌روی طولانی انجام دهید با اضافه کردن زمان و یا شدت بیشتر به روال همیشگی آن. این به شما کمک می‌کند که زودتر به مسیر سلامتی خود برگردید. - فکر کنید که کجای کارتان اشتباه بوده است؟ آیا برای مدتی طولانی به خودتان گرسنگی دادید؟ آیا برای مبارزه با خلا عاطفی سراغ خوردن رفتید؟ آیا غذا درست جلوی چشم شما بود و با وجود اینکه سیر بودید، وسوسه‌‌تان کرد؟ هر چه بیشتر الگوهای رفتاری خود چیزهایی را که باعث لغزش شما می‌شود بشناسید، بهتر می‌توانید از عقبگردهای آتی خود جلوگیری کنید. - از یادداشت کردن روزانه برای ثبت افکار و احساسات خود استفاده کنید. هر شب قبل از خواب یادداشت‌های روزانه خود را مطالعه کنید تا متوجه نقاط ضعف و قوت رفتارهای‎تان شوید. این راه‌حل یکی از موثرترین روش‌ها برای تقویت انگیزه شماست.

پست های اخیر از رژیم غذایی و تناسب اندام :
 اصول صحیح سوزاندن چربی‌های بدن
رژیم غذایی و تناسب اندام 1398.10.24
 شاغل‌ها با این 9 روش لاغر شوید
رژیم غذایی و تناسب اندام 1398.10.11
 روزی چند قاشق برنج بخوریم چاق نمی شویم؟
رژیم غذایی و تناسب اندام 1398.08.21
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب