دفع سریع سنگ کلیه با یک جوشانده گیاهی

41

در این مقاله با دفع سریع سنگ کلیه با یک جوشانده گیاهی آشنا می شوید. اگر شما و یا نزدیکانتان سنگ کلیه دارید با ما همراه باشید.سنگ کلیه یکی از بیماری های پر درد و طاقت فرسا است که به دلیل غذای نادرست و یا پیشینه ی خانوادگی و یا آب ناسالم به وجود می آید. سنگ کلیه از بیماری های پر درد است که در طب سنتی جایگاهی ویژه برای درمان سنگ کلیه وجود دارد. در ادامه ی متن با دفع سریع سنگ کلیه با یک جوشانده گیاهی آشنا می شوید. اگر شما و یا نزدیکانتان سنگ کلیه دارید با ما همراه باشید.




استفاده از دانه بوداده خرمالو یکی دیگر از درمان های سنگ کلیه است باید دانه خرمالوی بو داده شده را آسیاب کرد و یک قاشق چای خوری از پودر آن در یک لیوان آب جوش به مدت 20 دقیقه دم کرد. خوردن این نوشیدنی به مدت 3 روز برای رفع سنگ توصیه می شود.

گیاهان مختلفی در طبیعت وجود دارند که از سوی درمانگران طب سنتی برای درمان سنگ کلیه و تسکین درد به بیماران توصیه می شود. گیاه خارشتر، چای سبز، کاکل ذرت، چای قره قاط از جمله گیاهان دارویی هستند که در کنار چای قاصدک تاثیر زیادی در درمان و دفع بهتر سنگ های کلیه دارند. درمانگران طب سنتی نوشیدن روزانه ۳ تا ۴ فنجان از دم نوش این گیاهان را برای درمان سنگ کلیه مجاز می دانند. توجه داشته باشید برای افزایش میزان مصرف این داروها باید با متخصص طب سنتی مشاوره کرد.

به رغم توصیه متخصصان و درمانگران به مصرف انواع مایعات، نوشیدن مایعاتی از قبیل چای های کافئین دار، قهوه و نوشیدنی های الکی در دوره درمان بیماری سنگ کلیه به هیچ وجه توصیه نمی شود و بهتر است مصرف این مواد را به حداقل ممکن رسانده یا از خوردن آن ها به طور کامل پرهیز کرد

برگ پنیرک

برگ پنیرک خاصیت نرم کننده دارد و در درمان گلودرد و سرفه کاربرد دارد. پنیرک را می توان برای دفع سنگ کلیه هم استفاده کرد. افرادی که سنگ کلیه دارند، باید 100 گرم از برگ پنیرک را در یک و نیم لیتر آب بجوشانند و بعد از 2 تا 3 دقیقه جوشیدن، آن را صاف کنند و در یک لیوان بریزند. اضافه کردن یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به این نوشیدنی توصیف می شود، پنیرک را باید قبل از هر غذا نوشید.

اگر سنگ کلیه باعث ایجاد درد شود و در کلیه یا حالب جا به جا شده باشد، باید 100 گرم برگ پنیرک را با 100 گرم گل بابونه ترکیب کرد و جوشاند، سپس به آن یک قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کرد و قبل از غذا نوشید. این نوشیدنی سنگ را کاملا خرد می کند و سنگ بدون هیچ دردی از بدن خارج می شود.

پست های اخیر از کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) :
 علائم کلیوی ناشی از کرونا
کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) 1399.08.26
 گیاهی که شستشو دهنده کلیه و مجاری ادراری است
کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) 1398.09.12
 چند راهکار ساده برای دفع سریع "سنگ کلیه"
کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) 1398.08.14
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب