۵ نوشیدنی لاغرکننده برای آب کردن شکم و پهلو

100

آب سبزیجات منبع فیبر و مواد مغذی مورد نیاز بدن در دوران رژیم لاغری هستند و بهترین نوشیدنی برای لاغری است.



 می‌دانید راز لاغری در چیست؟ در اصلاح شیوه زندگی! راز لاغری این است که علاوه بر کنترل محتویات بشقابتان حواستان به محتویات لیوانتان نیز باشد. بهترین نوشیدنی‌ها برای خوش اندامی، ساده‌ترین و سالم‌ترین آن‌ها هستند.
آب
آب؛ همان مایه حیات که جزو بهترین نوشیدنی‌ها برای رسیدن به تناسب اندام است. روزانه بیش از یک و نیم لیتر آب بنوشید. اگر طعم آن را نمی‌پسندید چند برش لیموترش، خیار، حتی گوجه فرنگی یا هر میوه‌ای که دوست دارید را داخل آن بیندازید و طعم دارش کنید.


آب سبزیجات طبیعی
لاغر شدن وقت و هزینه می‌خواهد. دست به کار شوید و آب سبزیجات طبیعی را بگیرید. آب سبزیجات منبع فیبر و مواد مغذی مورد نیاز بدن در دوران رژیم لاغری هستند. اگر بتوانید کم‌سدیم‌ترین سبزیجات را انتخاب کنید عالی است. فیبر‌های موجود در سبزیجات، سیرکننده هستند. می‌توانید به سراغ کرفس، هویج، چغندر و ... بروید.

چای بدون قند افزوده

یک فنجان قهوه تلخ برای صبح یا یک فنجان قهوه برای بعدازظهر برای لاغری مناسب است، چون کافئین باعث کاهش اشتها می‌شود. قهوه همچنین جزو نوشیدنی‌های ترموژن است یعنی در بدن گرما تولید کرده و متابولیسم را تحریک می‌کند.

چای سبز شهرت زیادی در افزایش سوخت و ساز بدن داشته و به لاغر شدن کمک می‌کند. می‌توانید چای سبز را به صورت داغ یا سرد به همراه اندکی عسل میل کنید.

از چای سیاه و اولانگ نیز غافل نشوید، چون چای‌ها سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که بدن را از شر سموم خلاص می‌کنند.
چای رویبوس نیز جزو چای‌هایی است که اگر بدون قند زیاد مصرف شود سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد، از ریزه خواری روزانه جلوگیری می‌کند و چربی سوز است. آنتی‌اکسیدان‌های قوی موجود در این نوشیدنی مانع از شکل گیری بافت‌های چربی می‌شوند و حتی برای پوست نیز بسیار مفید هستند.

قهوه
یک فنجان قهوه تلخ برای صبح یا یک فنجان قهوه برای بعدازظهر برای لاغری مناسب است، چون کافئین باعث کاهش اشتها می‌شود. قهوه همچنین جزو نوشیدنی‌های ترموژن است یعنی در بدن گرما تولید کرده و متابولیسم را تحریک می‌کند. البته یادتان باشد که از افزودن شیر پرچرب یا شکر خودداری کنید.
شیر کم چرب
شیر کم چرب منبع پروتئین، ویتامین D. و کلسیم مورد نیاز برای داشتن عضلات و استخوان‌هایی سالم است. شیر صفر یا یک درصد انتخاب کنید تا بدون دریافت چربی از خواص آن بهره‌مند شوید. می‌توانید کمی کاکائو نیز به آن اضافه کنید. شیرکاکائو به احیای عضلات بعد از ورزش کمک زیادی می‌کند.

اگر علاقه دارید هر نوشیدنی را شیرین کنید بهتر است به سراغ شیرین‌کننده‌های طبیعی مانند استویا بروید. این ماده به صورت عصاره و برگ خشک در انجمن‌های دیابت به فروش می‌رسد.

پست های اخیر از رژیم غذایی و تناسب اندام :
 اصول صحیح سوزاندن چربی‌های بدن
رژیم غذایی و تناسب اندام 1398.10.24
 شاغل‌ها با این 9 روش لاغر شوید
رژیم غذایی و تناسب اندام 1398.10.11
 روزی چند قاشق برنج بخوریم چاق نمی شویم؟
رژیم غذایی و تناسب اندام 1398.08.21
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب