سیاست های مردانه ای که باید آن را بیاموزید...

112

آقایان باید توجه داشته باشند که یکی از مهم ترین خواسته های همسرشان دیده شدن و مورد توجه بودن است. چه در مورد زحمات و حمایت هایشان نسبت به اعضای خانواده چه زیبایی هایشان... همانگونه که از نادیده گرفتن تلاش هایتان علی رغم شاید شکست های گاه گاهتان از سوی همسرتان برآشفته می شوید، این موضوع در مورد او نیز صدق می کند.


توجه به تلاش های همسرتان را با یک تشکر کلامی یا شاخه ای گل یا یک پیام کوتاه می توانید نشان دهید. توجه به زیبایی هایش را با تعریف کردن از زیبایی هایش شروع کنید. کلمات را با حالات هیجانی چهره تان هماهنگ کنید. به زبان ساده باید نشان دهید که مجذوب زیبایی های وی شده اید و برق چشم هایتان باید وی را متقاعد کند که تنها نقزه تمرکز توجه شما است.


 



 


اگر همسرتان با طنازی و دلبری توجه بیشتری از شما می طلبد، او را در آغوش بگیرید و با بوسه و آغوشی پر مهر آن را پاسخ دهید. هیچ گاه این کار را به بعد موکول نکنید. ممکن است فردا حتی با چند برابر انرژی صرف شده برای یک آغوش گرم و صمیمی هم نتوانید این خلا را جبران کنید.


اگر همسرتان چه با بیان مستقیم و یا اشارات غیر مستقیم خواهان معاشقه یا حتی رابطه جنسی با شما است؛ در حالیکه شما خسته تر از آنی هستید که بتوانید رابطه جنسی پرشور داشته باشید یا به هر دلیلی حوصله و توان ذهنی آن را ندارید، می توانید برای چند دقیقه معاشقه را ادامه داده، به شکل دهانی یا دستی همسرتان را ارضا کنید و سپس قول دهید که در اولین فرصت نزدیکی کوتاه امشبتان با نزدیکی کامل جبران خواهد شد. مهم این است که نشان داده اید علایق و خواسته های همسرتان برایتان مهم است و در حد توان به آن می پردازید


دکتر مهدی عبدلی؛ متخصص اعصاب و روان، فلوی کمیته جنسی اروپا


 


در کانال تلگرام با مطالب و نکات جالب زناشویی با ما همراه باشید.
برای عضویت در کانال تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید
https://telegram.me/joinchat/BJmVCTvIRs-0H0RmeBcCq

پست های اخیر از کانال جنسی :
 استیکر سکسی
کانال جنسی 1397.07.07
 هنر بوسیدن را یاد بگیرید!
کانال جنسی 1397.04.28
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب