روش هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

80

مردان اغلب تصور می کنند آلت تناسلیشان خیلی کوچک است. که البته باید بدانید که این مسئله کاملا طبیعی بوده و اغلب مردان چنین نگرانی ای را دارند.
متاسفانه تصور غلطی که توسط فیلم های غیراخلاقی رواج پیدا کرده است این است که برای لذت بردن از رابطه جنسی باید آلت بزرگی داشته باشید. ولی این تصور کاملا اشتباه است.




همچنین لازم است بدانید که زنان از معاشقه  و تحریک نواحی حساس، بوسه های طولانی و رابطه دهانی بیش از دخول می توانند به ارگاسم برسند. پس به جای نگرانی در مورد سایز آلت تان بهتر است روش های صحیح رابطه جنسی را یاد بگیرید.
اما در صورتیکه در مورد افزایش سایز و روش های بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید این گزینه ها را پیش رو دارید...


- قرار دادن ایمپلت در آلت تناسلی:
ایمپلنت آلت دستگاهی است که طی یک عمل جراحی از راه برش ایجاد شده در کیسه بیضه یا در پایین شکم، دقیقاً بالای آلت داخل آلت قرار داده می‌شود. پروتز آلت تناسلی در دو نوع بادی و غیربادی وجود دارد.

- جراحی پلاستیک:
شامل اعمال افزایش طول آلت تناسلی مردانه و همچنین اعمال افزایش قطر آلت تناسلی مردانه می باشد.
باید توجه داشت که اکثر افراد مراجعه کننده خواهان انجام این اعمال، افراد نرمال بوده و نیازی به انجام این اعمال جراحی ندارند و پس از معاینه و اطمینان دادن به نرمال بودن دستگاه تناسلی خارجی مشکلشان برطرف می شود. اعمال جراحی تنها در افرادی که حقیقتاً اندازه آلت تناسلی مردانه کوچک دارند که عملاً باعث ناتوانی در انجام مقاربت شده است پس از انجام مشاوره روانپزشکی لازم، انجام خواهد شد


- تزریق چربی:
یکی از روش‌های حجیم کردن آلت تناسلی این است که چربی از بدن خود بیمار گرفته می‌شود و پس از تخلیص در آلت تزریق می‌گردد. برای حجیم یا کلفت کردن آلت ابتدا عمل لیپوساکشن کوچکی برای تخلیه چربی بر روی شکم یا ران انجام می‌شود.
قطر آلت تناسلی معمولاً یک تا دو اینچ افزایش می‌یابد و این حجیم شدن هم در حالت شل و هم در حالت نعوظ مشخص است.

- تزریق پلاسمای غلیظ غنی از پلاکت PRP :
در این روش از تزریق پلاسمای غنی شده در خون استفاده می شود.

- تزریق ژل:
در ابتدا پزشک دارویی را تزریق می نماید که موجب نعوظ می گردد و در این وضعیت پزشک بهتر می تواند ژل را در اطراف بدنه تزریق نماید و شکل آلت تناسلی را در زمان تزریق ارزیابی نماید .
در صورتی که متخصص لازم بداند ۲ تا ۳ میلی لیتر از ژل را بر حشفه آلت را سر آن تزریق می کند . ممکن است بر حسب میزان ژل تزریقی حدود ۳۰تا۶۰ دقیقه زمان ببرد . بر طرف شدن نعوظ حدود یک ساعت به طول می انجامد . بعد از اینکه تزریق به پایان رسید آلت با باندکشی محکم بسته می شود . آلت باید حدود ۱۲ ساعت در حالت پانسمان شده باقی بماند.


 


 آیا جایگزینی برای جراحی بزرگ کردن آلت وجود دارد؟

- بله، اما تمام این روش‌های موثر نیستند. روش‌های "خوددرمانی"، مانند از بین بردن موهای زائد ناحیه شرمگاهی برای مشخص‌تر شدن و بزرگ‌تر به نظر رسیدن آلت یا کاهش وزن گاهی تاثیر مطلوبی به جا می‌گذارند. رژیم غذایی و ورزش کردن نیز تغییر چشمگیری را در سایز آلت ایجاد می‌کند.

- روش‌های غیرجراحی متعددی مانند پمپ خلأ، قرص‌های گیاهی، اتصال وزنه به آلت تناسلی و استفاده از دستگاه‌های برقی و مغناطیسی وجود دارد که به بزرگ کردن آلت کمک می‌کند. روش هورمون درمانی و استفاده از استروئید نیز برای افزایش سایز آلت توصیه می‌شود. فراورده‌های گوناگونی در اینترنت و مجلات مخصوص آقایان تبلیغ می‌شود که تاثیرگذاری آنها جای سوال دارد.

- مسئله اینجا است که این فراورده‌ها علی‌رغم تبلیغات فریبنده و پرسروصدا مورد تایید نیستند و هیچ‌گونه شواهد علمی دال بر مفید بودن طولانی مدت آنها وجود ندارد. بنابراین تشخیص سره از ناسره به عهده خود شما است. بعضی از این روش‌ها تاثیر موقتی دارند، اما با متوقف کردن درمان اثر آن نیز از بین می‌رود.

** لازم به یادآوریست که درج این مطلب دلیلی بر توصیه ما به انجام این اعمال نمی باشد.**


 


این مطالب را از دست ندهید:


سیاست های مردانه ای که باید بیاموزید...


برای دستیابی به رضایت جنسی، بهتر است نقاط حساس بدن یکدیگر را بشناسید...


در کانال تلگرام با مطالب و نکات جالب زناشویی با ما همراه باشید.
برای عضویت در کانال تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید
https://telegram.me/joinchat/BJmVCTvIRs-0H0RmeBcCq

پست های اخیر از کانال جنسی :
 استیکر سکسی
کانال جنسی 1397.07.07
 هنر بوسیدن را یاد بگیرید!
کانال جنسی 1397.04.28
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب