فواید ماساژ دست برای بدن

77

انگشت کوچک مسئول عزت نفس، استرس و عصبانیت است. اگر احساس می کنید اعتماد به نفس تان را از دست داده اید انگشت کوچک را ۵ دقیقه فشار دهید. هنگام انجام این کار به چیزهای خوب فکر کنید. به دست های تان نگاه کنید. چه چیزی می بینید؟ "فقط یک جفت دست” ممکن است پاسخ شما این باشد اما اگر از یک متخصص رفلکسولوژی بپرسید می گوید: چند نقطه فعال می بینم که به بدن و ذهن قدرت می دهد.




انگشت شست

فواید ماساژ دست برای بدن

انگشت شست مسئول اضطراب و سردرد است. اگر سردرد عصبی دارید انگشت شست را ۵ دقیقه محکم بگیرید. به گفته متخصصین رفلکسولوژی این کار درد را سریع آرام می کند.

انگشت اشاره

فواید ماساژ دست برای بدن

این انگشت دردهای عضلانی و احساس نا امیدی، ترس، و خجالت را کنترل می کند. همانطور که تحقیقات نشان داده اند افرادی که مشکل درد کمر و ماهیچه داشتند بعد از یک دوره انعکاس درمانی احساس بهتری داشتند. برای رفع این مشکلات انگشت اشاره را به مدت ۵ دقیقه محکم بگیرید.

انگشت میانی

فواید ماساژ دست برای بدن

فشار دادن انگشت میانی احساس عصبانیت و خستگی مفرط را رفع می کند. این تمرین رفلکسولوژی فشار خون را کاهش می دهد و احساس آرامش می دهد.

انگشت انگشتری

فواید ماساژ دست برای بدن

اگر انگشت انگشتری را به مدت ۵ دقیقه فشار دهید احساس ناراحتی و احساسات منفی از بین می روند. هنگام انجام این تمرین آرام باشید و به تنفس تمرکز کنید.

انگشت کوچک

فواید ماساژ دست برای بدن

انگشت کوچک مسئول عزت نفس، استرس و عصبانیت است. اگر احساس می کنید اعتماد به نفس تان را از دست داده اید انگشت کوچک را ۵ دقیقه فشار دهید. هنگام انجام این کار به چیزهای خوب فکر کنید.

کف دست

فواید ماساژ دست برای بدن

انگشت های یک دست را وسط کف دست دیگر فشار دهید. در حرکات دایره ای ماساژ بدهید و دم و بازدم های عمیق بکشید. به گفته متخصصان انعکاس درمانی کف دست ها مرکز عواطف و احساسات است و ماساژ دادن کف دست حالت تهوع، استرس، اسهال و یبوست جلوگیری می کند.

فشار دادن کف دست ها

فواید ماساژ دست برای بدن

این حرکت معمولا در تمرینات مدیتیشن انجام می شود. و باعث می شود تمرکز کنید و به افکارتان نظم بدهید. با فشار دادن کف دست ها جریان گردش خون را تنظیم می کنید.

سوریا مودرا

فواید ماساژ دست برای بدن

این تمرین گوارش و متابولیسم بدن را تقویت می کند. این تکنیک برای درجه حرارت پایین خون و کم اشتهایی هم مفید است.

پست های اخیر از بیماریها و روش های درمانی :
 حقایقی در مورد سکته مغزی، قاتل خاموش
بیماریها و روش های درمانی 1399.04.21
 نحوه نگهداری بیمار مبتلا به کرونا در منزل
بیماریها و روش های درمانی 1398.12.14
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب