جراحی بینی (Rhinoplasty) و انتخاب دکتر مناسب : 20 سوال اساسی برای مشورت با مشاوران

77

جراحی بینی و هر آنچه در مورد آن مردان و زنان باید بدانند سعی کرده ایم در مورد قیمت جراحی بینی نیز صحبت کنیم.



قیمت جراحی بینی و عوارض جراحی دماغ
قبل از اعتماد به پزشک از جسم، سلامت و پول خود، مطمئن شوید که آن ها را به عنوان مهمترین شرایط جراحی بینی (nose surgery) می توان نام برد. دکتر رناتو سلس، جراحی در سالت لیک سیتی، می گوید: “شما باید بسیار مراقب خود باشید و تحقیق، تحقیق، و باز هم تحقیق انجام دهید.”
به عکس های قبل و بعدی که خود بیماران ارسال کرده اند دقت کنید (فقط به عکس های دکتر اکتفا نکنید)، آن ها را از نزدیک ملاقات کرده و با آن ها مشورت کنید، و یا اگر دور از محل زندگی شما هستند از طریق اسکایپ با آن ها صحبت کنید.
ما توصیه می کنیم حداقل با سه جراح پلاستیک (نه پرستار یا فروشنده) مشورت شود، بنابراین می توانید پاسخ ها و روش های آن ها را مقایسه کنید. با استفاده از این لیست سوالات ضروری در ملاقات های خود برای تصویر کامل تری از تجربیات، مدارک و آنچه را که میخواهید انتخاب کنید، به دست آورید.
 جراحی بینی
1.آیا گواهی معتبر این حرفه را بدست آورده است یا نه؟
موضوع قابل توجه: در ایالات متحده، جراحان بینی تایید شده توسط هیئت مدیره جراحی پلاستیک آمریکا و هیئت مدیره جراحی پلاستیک و بازسازی صورت ایالات متحده، و همچنین بسیاری از پزشکان تایید شده توسط هیئت آمریکایی پوست و هیئت مدیره چشم پزشکی آمریکا، تحت آموزش دقیق قرار گرفتند و امتحان های کتبی و شفاهی را گذراندند و همچنان رعایت قوانین اخلاق پزشکی را سختگیرانه در پیش گرفتند. همچنین توجه به چگونگی شرح مدرک پرسنل و تعهد آنها نسبت به کیفیت کارشان و  ایمنی بیماران را مورد توجه قرار دادند.
میتوانید از پزشک خود بخواهید مجوز نظام پزشکی و فعالیت خود را به شما نشان دهد  و هیچ اشکالی هم ندارد میتوانید در صفحه اول سایت موضوع (انتخاب دکتر جراحی بینی خوب) این موضوعات را ببینید .



2.جراحی من کجا انجام خواهد شد؟
موضوع قابل توجه: شما باید در یک بیمارستان یا یک مرکز جراحی سرپایی معتبر انجام شود سازمان نظام پزشکی کشور مسئول اعتبار دهی می باشد که بیماران محترم باید جوانب احتیاط را رعایت کنند و جراحی دماغ خود را به دست دکتر های نامعتبر و نا آشنا ندهند.



 3- هزینه جراحی بینی چقدر است؟
هزینه جراحی بینی ( cost of nose surgery) می تواند به طور گسترده ای بسته به روش مورد استفاده، سطح تجربه جراح و مکان، هزینه های جراحی زیبایی بینی یا هزینه های اضافی اتاق عمل، بیهوشی و یا چکاب پس از عمل متفاوت باشد. از ابتدا درمورد تمام مخارج از پزشک خود بپرسید البته این را هم به خاطر داشته باشید که هر قدر هزینه کنید به همان میزان خدمات دریافت می کنید. اگر مبلغ جراحی توسط یک پزشک به میزان قابل توجهی پایین تر از قیمت متوسط پزشکان است ممکن است روی کیفیت خدمات به شدت تاثیر گذاشته و خطرناک باشد. در “فیلم جراحی دماغ” زیر میتوانید یک جراحی را از اول ببینید.


4.آیا برای انجام این روش مجوز از بیمارستان دارید؟
حتی اگر عمل جراحی بینی شما در یک مرکز جراحی سرپایی انجام شود، اختیارات بیمارستان به این معنی است که سایر پزشکان تعلیمات و مدارک خود را تأیید کرده اند. اگر پزشک شما کاری کند که با تایید بیمارستان نباشد وجود بخش اوژانس بسیار مهم می باشد.



5.سالانه چه تعداد از این عمل ها انجام می دهید؟ بطور متوسط روزانه چه تعداد عمل انجام می دهید؟
پزشکی را انتخاب کنید که با توجه به میزان تجربه بالایش شما بتوانید با او احساس راحتی کنید و متوجه خواهید شد که آن ها از گفتن تعداد جراحی هایی که روزانه انجام می دهند پرهیز می کنند.  یک جراح که در هر روز 10 جراحی بینی یا بیشتر انجام می دهد احساس می شود سرعت ناامنی در جراحی دارد.
6.آیا می توانم عکس های قبل و بعد از بیماران قبلیتان در این روش را ببینم؟
برای دیدن عکس و فیلم های قبل و بعد بیماران اخیر اصرار داشته باشید. توجه ویژه ای به بیمارانی که ویژگی ها و یا ساختار بینی مشابه شما دارند، داشته باشید، بنابراین شما می توانید احساس کنید که این جراحی بر شما چگونه خواهد بود. حتی ممکن است تماس با بیماران قبلی که ویژگی مشابه شما دارند و کسانی که مایل باشند به سوالات شما پاسخ دهند، به بررسی هر چه بهتر شما کمک خواهند کرد.


7.آیا من از نظر جسمی و روحی داوطلب خوبی برای این جراحی هستم؟
دکتر سالس می گوید: «آماده سازی برای جراحی بینی شامل چهار نوع« رهایی »است: احساسی، فیزیکی، آزمایشگاهی و عاطفی.» بیمار آینده نگر باید قبل از اینکه برای جراحی بینی آماده شود، تمام موارد مهم را در نظر داشته باشد. آیا شما تمایلی به ترک سیگار ندارید؟ آیا از اختلال تناسلی بدن رنج می برید؟ شما باید با پزشک خود صادق باشید تا از عوارض جدی دور بمانید یک پزشک جراحی بینی خوب حتما این سوالات را از شما می پرسد.
پیش از انجام Rhinoplasty برای داشتن جراحی خوب و دست یابی به بهترین نتیجه چه انتظاری می توانم داشته باشم؟
پزشک جراحی شما باید در مورد مراحل قبل  و بعد جراحی برای اطمینان حاصل کردن از بهترین نتیجه باید توضیح دهد. آیا می توانید سیگار را ترک کنید؟ آیا شما می توانید زمان بهبود استراحت کنید و به کار گردن نپردازید؟ اگر نمی توانید، ممکن است لازم باشد از انجام جراحی صرف نظر کنید کشیدن سیگار در مردان بیشتر می باشد و خطراتی دارد.



دستگاه کوچک کننده بینی چیست ؟
 کوچک کننده بینی وسیله ای که در بسیاری از مجلات , سایت های اینترنتی و حتی شبکه های ماهواره ای تبلیغات بسیار گسترده ای از آن را به چشم دیده اید و شنیده اید و در سال 2018 و 2019 نیز این روند ادامه خواهد داشت. در این مطلب میزان اثر گذاری و کارآمدی این دستگاه بر روی بینی و اینکه ایا این وسیله کوچک و نه چندان ارزان از سوی دکتر عمل بینی توصیه میشود یا نه را به طور کلی مورد بحث و بررسی قرار میدهیم. خب امروزه به دلیل حساسیت بالایی که در انجام عمل بینی هست و میزان تاثییر گذاری این عمل بر چهره ی افراد بسیار مشهود است داوطلبان زیادی به دنبال آن هستند تا زیبا تر به نظر بیایند از طرفی هم هزینه های بالای این جراحی پلاستیک و طول درمان آن باعث شده تا بسیاری از شرکت های که در زمینه زیبایی و آرایشی فعالیت دارند بدنبال تولید دستگاهی باشند که با کمترین هزینه و درد به این مهم دست پیدا کنند و داوطلبان زیادی را هم به سمت خودشان بکشانند.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب