بحران میانسالی راجدی بگیرید

67

بسیاری از مردان در یک فاز زمانی نگاه سخت تری به زندگی دارند. آن ها فکر می کنند می توانند شادتر باشند و نیاز به ایجاد یک تغییر بزرگ دارند و به زودی آن را انجام می دهند. این افکار می تواند یک بحران میانسالی را آغاز کند. با تحقق مراحل زیر شما می توانید عاقلانه خود را از بحران میانسالی به یک زندگی شادتر هدایت کنید و زندگی چندین ساله ی خود را تخریب نکنید.


چگونه به نقطه ی بحران میانسالی می رسید؟


بحران میانسالی درست شامل سرعت تغییر تمام عمر شما است. در اغلب موارد مردان در طول زمان از طریق تغییرات کوچک فرآیند بحران میانسالی در آن ها ایجاد می شود. شما ممکن است به همسر خود بگویید:« از این کار خسته شده ام و آن را برای شما انجام می دهم.» همه چیز برای شما تغییر پیدا می کند و انجام آن ها برای شما دیوانه کننده است. برای بسیاری از مردم این ارزیابی مجدد دردناک است و آن ها ممکن است تصمیم به ماندن بگیرند.


نشانه هایی که ممکن است به زودی به مرحله ی میانسالی بروید عبارتند از:


1- تولد ۴۰ سالگی شما یک ضربه است که این یکی از مسائلی است که بزرگسالان را تحت تأثیر قرار می دهد و اغلب با این پرش میانسالی در ۴۰ و ۵۰ سالگی مبارزه می کنند.


2- شما در مورد عناصر عمده ای در زندگی خود مضطرب هستید، که این شامل حرفه ی شما، ازدواج شما و یا رضایت از سلامت و احساس نیاز به اقدام بهتر در مورد زندگی تان است.


3- شما احساس می کنید که وقت شما برای گرفتن یک مسیر جدید و اجرایی کوتاه است. بسیاری از مردان احساس نیاز مبرم به ایجاد تغییرات دارند هنگامی که، آن ها متوجه می شوند که ظاهرشان در حال تغییر است و یا استقامت پایین تری دارند، تبدیل شدن آن ها به یک پدربزرگ، یک دوست یا پدر و مادری که می میرند، نشانه ای است که شما ممکن است در یک بحران میانسالی باشید.


در این هنگام شما احساس به دام افتادن و یا به عمل در راه درست وسوسه  می شوید که زندگی شما را منفجر خواهد کرد.


دلایل ایجاد بحران میانسالی در مردان:


روی آوردن به کارهای غیر اخلاقی


ترک خانواده ی خود


احساس شروع زندگی مناسب دیگر


نگرانی در مورد ظاهر خود


احساس تمایل بیشتر برای هیجان


هر روز مسائل میانسالی و بحران میانسالی می تواند به رشد یا تخریب مردان منجر شود. شما می توانید برای علل ناخوشنودی احساس گناه کنید و سپس تصمیم بی پشتوانه ای بگیرید. از سوی دیگر تصمیم گیری های عجولانه شما مانند معامله  زندگی تان با یک شریک جوان تر که مطمئناً به سرعت به پایان می رسد و یا خرید یک ماشین که شما نمی توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید  می شود و  در نهایت منجر به تخریب شما می شود.


در طول این فصل از زندگی خود لازم است به یاد داشته باشید که احساسات شما بهترین دستور را نمی دهند فقط به خاطر این که شما احساس می کنید مجبور به فرار ازخانه ی خود هستید یا شغل و ازدواج به این معنی نیست که شما واقعاً باید آن را انجام دهید. شکر از خداوند برای همه چیز خوب است. سپاس گذاری برای بخش هایی از زندگی می تواند باعث خوشحالی شما شود. از خود بپرسید آیا خواسته ی شما واقع بینانه است یا نه؟


مقدار زیادی از تغییرات موقعیت مردان در ۴۰ سالگی یا فراتر از آن بوده است. مثل رفتن به دانشگاه، سفر به جهان و یا شروع کسب و کار. فقط باید مطمئن باشند که اهداف جدیدشان عملی است و آن ها را به چنگ می آورند. شما عزیزان توجه داشته باشید که شما ممکن است در منفجر کردن زندگی خود قدم بردارید. پس متفکرانه عمل کنید.


https://www.hidoctor.ir/223677_%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86.html/


 

پست های اخیر از دکتر زهرا عباس زاده :
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب