درباره ترمیم زیبایی دندان چه میدانید ؟

97

ترمیم زیبایی دندان دغدغه ی بسیاری از مراجعان به دندانپزشکی و دندان پزشک است . خیلی ها وقتی دندان پزشکی می روند نمی خواهند دندان هایشان را درمان کنند. بلکه میخواهند ان را زیبا کنند .امروزه تنها تفکر دندانپزشک ترمیم و درمان دندان نیست. ترمیم زیبایی دندان ، بعد ازترمیم یک دندان پوسیده وگاهی دندانهای سالم نکته ای بسیار مهم در دندانپزشکی محسوب میشود.


مواد همرنگ جدید( کامپوزیت ) امکان زیبا کردن دندانها را فراهم کرده است.کامپوزیت در بسیاری موارد زیباتر از روکش است و تخریب بافت سالم دندان هم بسیار ناچیز و در حد صفر می باشد. این کامپوزیت های نسل جدید امکان زیبا کردن دندان های کج که قبلا با ارتودنسی انجام میشد رانیز بطور محدود ولی چشمگیر مهیا کرده است . شفافیت ، رنگ ، انعکاس نور و بسیاری موارد دیگر در این کامپوزیت ها برای ترمیم زیبایی دندان خیره کننده است و در بسیاری موارد بالاتر از حد انتظار بیمار وگاها دندانپزشک زیبایی را فراهم میکند بطوریکه بسیاری از بیماران از لفظ معجزه استفاده می کنند.


برای ترمیم زیبایی دندان روشهای مختلفی وجود دارد که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند . دندانپزشکی مدرن راه های فراوانی را پیش روی دندانپزشک شما می گذارد که دندان های شما را به طبیعی ترین شکل ممکن ترمیم ( ترمیم زیبایی دندان&nbspWinkکند.


ترکیبی از تکنیک های پیشرفته مواد باند شونده (چسبنده) به سطح دندان و تولید مواد بسیار با دوام و با کیفیت همرنگ و شبیه به دندان کم کم باعث جایگزین شدن ترمیم های کامپوزیتی (همرنگ) به جای مواد نقره ای رنگ شده است


 


 

پست های اخیر از دکتر یاشار رضاعی :
  فلورایدتراپی برای کودکان
دکتر یاشار رضاعی 1397.06.06
 ایمپلنت دندان چیست؟
دکتر یاشار رضاعی 1397.05.30
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب