خاصیت درمانی عجیب ترکیب عسل و پیاز

77

کسانی که با طعم عسل و پیاز آشنا هستند شاید برایشان ترکیب عسل و پیاز قابل باور نباشد اما اگر با خاصیت درمانی عجیب ترکیب عسل و پیاز آشنا شید حتما این ترکیب را امتحان خواهید کرد.



    خاصیت درمانی عجیب ترکیب عسل و پیاز
    شربت عسل و پیاز
    روش تهیه شربت عسل وپیاز

ممکن است فکر کنید که نتوان عسل و پیاز را بهم مصرف کرد ولی بهتر است شما را با خاصیت درمانی عجیب ترکیب عسل و پیاز آشنا کنیم تا از این ترکیب همانند پزشکی حاذق در خانه از آن استفاده کنید. پس این مقاله را بخوانید و به سلامتی خود بیش از پیش کمک کنید.

خاصیت درمانی عجیب ترکیب عسل و پیاز

کی از محصولات خانگی موثر برای درمان سرماخوردگی پیاز است. می توانید از ترکیب عسل و پیاز برای رفع سرماخوردگی خود کمک بگیرید. کسانی که به عفونت های قارچی مبتلا هستند می توانند از این ترکیب استفاده کنند. از نظر طب سنتی پیاز از بهترین کاربردهای درمانی برخوردار است.


پیاز یک داروی خانگی است, از عصاره آبی این گیاه به همراه عسل شربتی تهیه می‌شود که مصرف یک قاشق غذاخوری آن سه بار در روز در پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آسم و برونشیت مؤثر است.

یکی از راه‌های ساده رقیق کردن ترشحات غلیظ بینی, رفع انسداد و احتقان آن جویدن تکه‌ای پیاز بدون فرو بردن آن است.

 ترکیب عسل و پیاز یک درمان طبیعی محسوب می‌شود که از دوره باستان به‌عنوان یک شربت ضدسرفه استفاده شده است. این دو ترکیب خاصیت آنتی‌بیوتیکی و خلط‌آوری دارند و سرفه را کاهش می‌دهند، در واقع شربت حاصل از این دو ماده غذایی مانع از حاد شدن مشکل سرفه می‌شود.

شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با مصرف این دو ماده سیستم ایمنی‌تان تقویت می‌شود و قدرت بدنتان در برابر ویروس‌ها، باکتری‌ها و دیگر میکروارگانیسم‌های ایجاد کننده بیماری‌های دستگاه تنفسی افزایش می‌یابد.

از ترکیب عسل و پیاز شربتی حاصل می‌شود که خواص عسل و پیاز را یکجا دارد و برای تسکین سرفه و تقویت دستگاه ایمنی مؤثر عمل می‌کند. می توانید مطمئن باشید که این شربت عارضه و خطری ندارد.
شربت عسل و پیاز

مواد لازم
پیاز متوسط 1 عدد
آب 2 لیوان (400 میلی‌لیتر)
آب‌لیموترش 1 عدد
عسل 2 قاشق (15 گرم)
روش تهیه شربت عسل وپیاز

پیاز را پوست گرفته و به قطعات درشت خرد کنید. سپس آنها را با دو لیوان آب به‌مدت 15 دقیقه بجوشانید، سپس زیر شعله را خاموش کرده و اجازه دهید به‌مدت 5 دقیقه استراحت کنید. دو قاشق عسل و آب یک عدد لیموترش را به آب پیاز اضافه کنید. می‌توانید روزانه دو تا سه بار از این نوشیدنی کهترکیب عسل و پیاز است، بنوشید.

پست های اخیر از ارزشهای غذایی و تاثیر دارویی خوراکیها :
 روزتان را با این میوه ها برای صبحانه، با نشاط شروع کنید
ارزشهای غذایی و تاثیر دارویی خوراکیها 1399.08.18
 آیا مخلوط شیر و عسل مفید است؟
ارزشهای غذایی و تاثیر دارویی خوراکیها 1399.08.17
 علائم و عوارض مصرف ناکافی سبزیجات
ارزشهای غذایی و تاثیر دارویی خوراکیها 1399.04.22
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب