طاسی سر را با این روغن درمان کنید

69

اگر با مشکل ریزش مو مواجه هستید بهتر است این مطلب را بخوانید تا با کشف جدید محققان آلمانی برای درمان ریزش مو و کچلی آشنا شوید.


یکی از بزرگترین مشکلات مردان درباره ظاهر و زیبایی چهره، مساله ریزش مو و کچلی است. این مساله بر ظاهر افراد و میزان اعتماد بنفس آن ها تاثیر فراوان می گذارد. نتایج تحقیقات جدید محققان آلمانی نشان می دهد روغن چوب صندل به رشد مجدد مو کمک می کند. در ادامه این مطلب بیشتر درباره این موضوع می خوانیم.
روغن چوب صندل برای رشد مجدد مو

نتایج مطالعه اخیر محققان آلمانی نشان می دهد مالیدن روغن چوب صندل بر پوست فرق سر می تواند امید میلیون ها نفر در جهان را که با طاسی روبرو هستند تحقق بخشید.

محققان لابراتوار موستریوم آلمان بافت فرق سر انسانی را در معرض روغن چوب صندل قرار دادند. آنها دریافتند این روغن موجب تحریک رشد مو تنها در مدت بعد از ۶ روز شد.

بعد از تست های آزمایشگاهی بافت فرق سر، آنها دریافتند فولیکول های مو حاوی گیرنده های بو هستند که به بوی اسانس واکنش نشان می دهند. از اینرو فولیکول های مو موجب تحریک تکثیر پروتئین اصلی در مو می شوند.

نتایج این مطالعه نشان می دهد اسانس موجب تحریک آزادشدن فاکتورهای رشد می شود. از اینرو می توان از این اسانس برای درمان طاسی استفاده شود.

پست های اخیر از پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو :
 روش‌های خانگی برای پرپشت شدن ابرو
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.11.14
 برای داشتن پوستی زیبا، از گلاب استفاده کنید
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.10.10
 دوازده ماده طبیعی که پوست شما را جوان نگه می‌دارد
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.09.26
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب