سفید کردن پوست باسن در سریعترین زمان!

118

تیره شدن پوست قسمتی از بدن زیبایی کل بدن را از بین می برد. بهترین راه برای تغییر رنگ پوست استفاده از ماسک های خانگی است.


    زردچوبه
    سیب‌زمینی لیمویی درست کنید
    یک ترکیب عجیب

سفید کردن پوست بدن برای افرادی که پوست شان تغییر رنگ پیدا کرده دغدغه ای است. در این مقاله روش های خانگی برای سفید کردن پوست باسن در سریعترین زمان ارائه شده است.
لیمو و پرتغال

لیمو یک پاک‌کننده و سفید کننده قوی است آنها را مستقما روی پوست بمالید اگر تازه اپیلاسیون کرده‌اید این کار را نکنید بگذارید یک روز بعد این کار را انجام دهید چون پوست حساس است. حتی می‌توانید آب لیمو تازه را با روغن بادام و یا نارگیل و یا شیر و عسل ترکیب کنید. تا پوستی شفاف و سفید داشته باشید.
خیار

حلقه‌های خیار و پوست خیار را روی قسمت‌های تیره بمالید. خیار هم بعد از اپیلاسیون پوست را خنک و التهاب را کم می‌کند و هم رنگ پوست را روشن و شفاف می‌کند.
زردچوبه

پودر زردچوبه را آب و یار خیار رنده شده و یا آب لیمو مخلوط کنید و روی قسمتهای تیره به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید.
گوجه‌فرنگی

شاید باورتان نشود اما گوجه‌فرنگی هم از جملهمواد سفید‌کننده پوست است درست مانند لیمو می‌توانید از حلقه‌های گوجه فرنگی استفاده کنید و یا آن را با لیمو مخلوط کنید و روی پوست بمالید.
ماست

ماست را با آرد نخود و لیمو هم‌بزنید و ترکیبی خمیری درست کنید ۲۰ دقیقه روی قسمتهای تیره بگذارید بماند.
به پوستتان روزانه آب برسانید مرطوب نگجه داشتن پوست جلوی خشک شدن پوست را می گیرد، اجازه نمی دهد روی پوست چین و چروک بیفتد و با پرکردن سلول ها از آب پوستی نرم و صاف برایتان به ارمغان می آورد.

ورزش کنید داشتن یک فعالیت فیزیکی مداوم برای پوست ضروری است و آن را روی فرم نگه می دارد. ورزشی را که دوست دراید انتخاب و هر روز ساعاتی را به آن بپردازید

سیب‌زمینی لیمویی درست کنید

سیب‌زمینی: سیب‌زمینی تنها به درد درست کردن غذاهای خوشمزه برای حس چشایی شما نیست بلکه می‌تواند روی پوست هم معجزه کند. برای کمرنگ کردن برنزگی روی پوست، آب سیب‌زمینی را روی آن بزنید. برای تاثیر بیشتر می‌توانید به آب سیب‌زمینی یک قاشق سوپ‌خوری آبلیمو هم اضافه کنید. این معجون را با پنبه روی پوست‌تان بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. این کار را هر روز انجام دهید تا رنگ طبیعی پوست‌تان به حالت اول بازگردد
یک ترکیب عجیب
کشک و زردچوبه:

کشک هم مانند لیمو، اسید طبیعی دارد و به از بین بردن برنزگی پوست کمک میکند. مقداری ماست خنک را در یک کاسه هم زده و اندکی زردچوبه به آن اضافه کنید. آن را به‌صورت، گردن و نواحی‌ برنزه شده بمالید. بگذارید 30 دقیقه بماند تا کاملا خشک شود و سپس آن را با آب سرد بشویید. زردچوبه نیز کمک خواهد کرد تا درخششی روی پوست شما به‌وجود آید که رنگ برنزه آن را به راحتی بپوشاند.
شکر و گلیسیرین:

در یک کاسه یک‌دوم فنجان شکر، چند قطره گلیسیرین و یک‌چهارم فنجان آبلیمو را مخلوط کنید. این اسکراب را روی نواحی برنزه شده پوست خود بمالید. شکر پوست شما را به خوبی لایه‌برداری کرده و گلیسیرین آن را نرم خواهد کرد در حالی که لیمو برنزگی پوست شما را روشن‌تر خواهد کرد.

پست های اخیر از پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو :
 روش‌های خانگی برای پرپشت شدن ابرو
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.11.14
 برای داشتن پوستی زیبا، از گلاب استفاده کنید
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.10.10
 دوازده ماده طبیعی که پوست شما را جوان نگه می‌دارد
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.09.26
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب