آیا موهایتان به ویتامین ها نیاز دارند؟

89

ویتامین های مورد نیاز موها !ویتامین ها برای سلامت بدن شما ضروری هستند.کمبود ویتامین با تغذیه نامنظم و ناسالم می تواند منجر به مشکلات سلامتی گردد.ویتامین های مورد استفاده در مراقبت از مو باعث ایجاد موهای سالم می شوند.آیا موهایتان به ویتامین ها نیاز دارند؟




 وظیفه ویتامین های برای سلامت موها چیست ؟
ریزش مو  مشکلی است که بسیاری از مردم امروزه با آن مواجه هستند.بنابراین برای داشتن موهایی سالم و پرپشت و براق و جلوگیری از ریزش مو بسیار مفید است که ویتامین ها را به مراقبت از موها یتان اضافه کنید.ویتامین ها باعث افزایش درخشندگی و نرمی موها شما می گردند.



کراتین، کلاژن و مس نمونه هایی از تقویت کننده هایی هستند که می توانند برای داشتن  موهای سالم استفاده شوند.کراتین باعث افزایش رشد موهای شما و همچنین تقویت بافت آن می گردد.و موهای آسیب دیده شما را ترمیم می کند.مس از رنگ مو و رنگدانه های مو حفاظت می کند.کلاژن، بلوک های ساختمانی مورد نیاز موهای شما را فراهم می کند و باعث افزایش رشد موها می گردد.
برای داشتن موهای براق و سالم و مواد مغذی مورد نیاز آن می توانید با مراجعه به یک متخصص از ویتامین کمک بگیرید.کرم های مراقبت از مو از خارج موهای شما را تقویت می کنند و ویتامین ها از داخل به داشتن موهای سالم کمک می کنند.
ویتامین های مورد استفاده برای داشتن موهای سالم و بدون موخوره و شکستگی اثرات خود را از پایان ماه اول نشان می دهد.
تغذیه مناسب برای داشتن موهای سالم
علاوه بر این، رابطه مو و تغذیه نیز بسیار مهم است.تغذیه نامنظم و ناسالم می تواند منجر به مشکلات مو مانند ریزش موها گردد.به همین دلیل برای سلامت موها باید به تغذیه خود اهمیت دهیم.با تغذیه مناسب می توان به موهای سالم ،براق و ابریشمی دست یافت.

پست های اخیر از پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو :
 روش‌های خانگی برای پرپشت شدن ابرو
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.11.14
 برای داشتن پوستی زیبا، از گلاب استفاده کنید
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.10.10
 دوازده ماده طبیعی که پوست شما را جوان نگه می‌دارد
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.09.26
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب