چه غذایی بخورم تا فرزندم پسر شود؟

85

اگر آرزوی شما اینه که فرزند پسر داشته باشید ، دستیابی به این آرزو میتونه به سادگی خوردن صبحانه ی مغذی و سرشار از پتاسیم باشه ! مطالعات جدید که از نظر صحت علمی تایید شده اند ثابت کرده که تغذیه ی مادر قبل از اقدام به بارداری، تاثیر مستقیم در تعیین جنسیت کودک داره.





بر اساس گزارشات ارسال شده از جدیدترین تحقیقات این مطلب بدست آمده که مادرانی که قبل از بارداری تمایل بیشتری به خوردن صبحانه مقوی و غنی از پتاسیم دارند نسبت به مادرانی که صبحانه نمیخورند و کالری کمتری دریافت میکنند ، شانس بسیار بیشتری برای پسردار شدن دارند. ولی متخصصین هنوز بر این باور هستند که این مطالعات کافی نیستند و نباید به اونها اکتفا کرد.

باید این نکته رو در نظر داشته باشید که نوع تغذیه میتونه بر جنسیت کودک تاثیر بگذاره ( همونطور که مادربزرگ ها و قابله ها اعتقاد دارند و در مطالعات جدید هم ثابت شده ) ولی این مساله ۱۰۰% نیست. یعنی اینطور نیست که با خوردن یک سری غذاها فرزند حتما پسر یا حتما دختر میشه، بلکه با این روش ها احتمال پسر شدن یا دختر شدن فرزند بیشتر خواهد شد و شانس بیشتری وجود خواهد داشت
 

نقش تغذیه و خوردن صبحانه در تعیین جنسیت فرزند شما

در یک مطالعه منتشر شده در Proceeding of the Royal Society از ۷۴۰ خانم در انگلستان که به تازگی باردار شده بودند درخواست شد تا رژیم غذایی رو که در سال قبل داشته اند و لیست غذاهایی رو که به صورت روزانه مصرف میکردند ، ذکر کنند . این مطالعه نشان داد که خانم هایی که صبحانه مقوی خورده بودند ( برشتوک و غذاهای سرشار از مواد معدنی و پتاسیم ) نسبت به اون دسته که کالری کمتری در روز دریافت میکردند ، بیشتر صاحب فرزندان پسر شده اند .

محققان در این باره میگویند :

هنوز این مساله قطعی نیست که رژیم غذایی و دریافت کالری روزانه تفاوت ایجاد کند ، ولی این موضوع در حیوانات نیز مشاهده شده است . مادرانی که به خوبی تغذیه شده اند بیشتر فرزند پسر بدنیا آورده اند.

وقتی عبارت غذاهای پرکالری بکار برده میشه ، سوالی مطرح میشه که این غذاهای پرانرژی کدام ها هستند ؟

خوب اجازه بدید لیستی از این غذاها رو برای شما ذکر کنیم :

خرما

موز

سریال صبحانه ( مثل برشتوک )

روغن های گیاهی مثل روغن زیتون

مغزها ( مثل پسته ، بادام و … )

شکلات

و همچنین غذاهایی که دارای کلسیم ، ویتامین ث ، ای (E) و B12 هستند .

البته باید از مصرف خیلی زیاد این غذاها هم خودداری کنید ، به طور عمومی دریافت بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ کالری اضافه در روز مناسب خواهد بود . طوری که هم به مقصود برسید و هم اینکه چاق نشید.

پست های اخیر از گروه مامایی و بارداری :
 مزایای صحبت کردن با جنین در رحم
گروه مامایی و بارداری 1398.01.05
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب