لیزر خانگی رفع موهای زائد تریا 4X را بشناسید

42

لیزر خانگی رفع موهای زائد تریا 4X را بشناسید


لیزر تریا


لیزر تریا با کارکرد رفع دائمی موهای زائد، اولین و تنها دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موهای زاید با تکنولوژی دایود و دارای تاییدیه FDA است که به شما نتایجی دائمی را در منزل ارائه خواهد داد.


برخلاف تراشیدن مو یا استفاده از موم یا دستگاههای IPL که نتایج موقتی میدهند، لیزر تریا 4x با عملکردی کاملا مشابه با دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک ها، با همان طول موج لیزرهای کلینیکی عمل کرده، كل فولیکولهای ریشه مو را از بین می برد و پس از یک دوره استفاده از این دستگاه از بین رفتن دائمی موهای زائد را را تجربه خواهید کرد.


تکنولوژی لیزر دایود از کارآمد ترین منابع نوری در بین لیزرهای حذف موهای زائد، با طول موج ۸۱۰ نانومتر، طول موج بلندتری نسبت به لیزر روبی با طول موج ۶۹۴ نانومتر و لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر تحویل می دهد.


این طول موج بلندتر لیزر دایود این قابلیت را ایجاد می کند تا نور بصورت عمیق تری نفوذ کرده و بدون ایجاد آسیب های اپیدرمی، به فولیکول مو نفوذ کند.


این قابلیت به لیزر دایود این توانایی را می دهد که با ریسک پس از درمان کمتری نسبت به لیزرهای روبی و الکساندرایت، برای پوست های تیره تر مورد استفاده قرار گیرد.


تکنولوژی دایود به علت سرعت شات بالا برای استفاده در مساحت های بزرگ بسیار مناسب بوده و بر خلاف آی پی ال نیاز به تعویض قطعه دستگاه وجود ندارد. همچنین برای تیپهای مختلف پوستی بوده و کلیه موهای زائد صرفنظر از اینکه نازک یا ضخیم باشند موثر است.


از طرفی آی.پی.ال که از زیر مجموعه لیزرها نمیباشد، نور متمرکز شده است که به جای تخریب انحصاری فولیکول مو، بافت های اطراف آن را نیز تحت تاثیر قرار میدهد و پوست نواحی اطراف را دچار آسیب میکند. آی پی ال با انرژی حداکثر ۷ ژول بر سانتی متر مربع قدرت نفوذ به فولیکول مو را نداشته و به همین علت نتایج موقتی را در پی دارد.


- با توجه به هزینه های گزاف درمان موهای زاید صورت و بدن توسط لیزرهای کلینیکی، و همینطور هزینه و درد سرهای اپیلاسیون و بند انداختن موها، و تراشیدن مادام العمر، استفاده از لیزر تریا کاملا مقرون به صرفه میباشد.


- فولیکول هایی که توسط لیزر تریا 4X غیرفعال می شوند هرگز رشد نخواهند کرد.


- بر خلاف لیزرهای کلینیکی، برای استفاده از این دستگاه هیچ نیازی به استفاده از عینک مخصوص نیست. زیرا تنها در صورتی که سر لیزر کاملا به درستی روی پوست قرار گیرد اشعه لیزر ساطع میشود، و در غیر این صورت صدای بوق “خطا را خواهید شنید.


- مزیت دیگر این دستگاه سبک بودن و قابل شارژ بودن آن است. قبل از شروع به استفاده دستگاه را شارژ کنید. سپس از شارژر جدا کرده و به راحتی از آن استفاده نمایید.


- تریا که اولین و تنها دستگاه خانگی حذف موهای زائد با تکنولوزی لیزر میباشد، دارای قطعه مصرفی نبوده و برخلاف دستگاه های آی پی ال خانگی، نیازی به تعویض و جایگزینی قطعه یا کارتریج در تریا وجود ندارد. - تریا 4X قابلیت ساطع کردن شات نامحدود برای مصرف شخصی را دارا میباشد.


مناطق قابل استفاده:


كل صورت و بدن شامل ساق پاها، بازوها، خط بیکینی، زیربغلها، رانها، دستها، قفسه سینه، کمر، شکم، موهای صورت زنان


لیزر تریا 4x چگونه کار می کند؟


لیزر تریا 4x فولیکولهای سازنده مو را در ریشه غیرفعال می سازد. پالسهایی از نور لیزر را منتشر می کند که باعث گرم کردن رنگدانه های درون ریشه مو شده و فولیکول مو را غیرفعال می سازد. به همین دلیل است که نتایج پایدار و دائمی را ایجاد خواهد کرد و تنها روی موهای تیره که دارای رنگدانه هستند اثر خواهد گذاشت. لیزر تریا 4x روی فولیکول موهایی که در سیکل فعال رشد هستند موثرتر خواهد بود. رشد مو براساس یک سیکل است بنابراین به چند دوره درمان نیاز هست. بهترین نتیجه درمان هر دو هفته یکبار به مدت سه ماه یا تا زمانی است که به نتیجه مورد نظر و دائمی دست پیدا کرده باشید.


خرید لیزر تریا:


لیزر تریا را می توانید اصل و با گارانتی معتبر 18 ماهه از فروشگاه اینترنتی بورسیکا  Boorsika.com بصورت آنلاین خریداری کنید. چنانچه تمایل به خرید حضوری دارید با مراجعه به محل دفتر بورسیکا نسبت به تست و خرید اقدام کنید.


جهت دریافت مشاوره بیشتر با شماره تلفن تماس بگیرید


 
02188392005
02188998309


 


منبع :


triabeauty.com
tria4x.ir
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1_%D8%B1%D9%81%D8%B9_%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF

پست های اخیر از پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو :
 روش‌های خانگی برای پرپشت شدن ابرو
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.11.14
 برای داشتن پوستی زیبا، از گلاب استفاده کنید
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.10.10
 دوازده ماده طبیعی که پوست شما را جوان نگه می‌دارد
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.09.26
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب