ریزش مو در آقایان از چه سنی آغاز می‌شود؟

44

شاید بتوان گفت رایج‌ترین دلیل ریزش مو مواردی همچون پیری، ژنتیک و تغییر در هورمون‌های بدن است.شاید بتوان گفت رایج‌ترین دلیل ریزش مو مواردی همچون پیری، ژنتیک و تغییر در هورمون‌های بدن است. فرآیند‌های زیبایی، شرایط خاص پزشکی و دارو‌ها نیز می‌تواند به نازک شدن مو منجر شود.



با اینکه کاشت موی موفقیت آمیز می‌تواند زندگی شما را به طور کامل تغییر دهد، اما جوانب زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را مدنظر داشته باشید. قبل از اینکه بخواهید گزینه درمانی خود را انتخاب کنید، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید و در مورد بهترین گزینه‌های موجود برای مقابله با ریزش مو صحبت کنید.

حقایقی در مورد ریزش مو

با اینکه برخی از انواع نازک شدن مو مانند مواردی که به خاطر فرآیند‌های زیبایی خاصی ایجاد می‌شود موقتی است، اما برخی دیگر نیز دائمی و غیرقابل بازگشت خواهد بود. به همین خاطر باید نشانه‌های ریزش مو را بشناسید تا بدانید این ریزش از چه نوعی است و چه کاری می‌توان برای بهبود شرایط انجام داد. ریزش موی الگوی مردانه که به عنوان طاسی از آن یاد می‌شود به عنوان ریزش مو یا عقب رفتن خط مو در بالا و جلوی سر تعریف شده است. این شرایط معمولا ارثی است. به طور متوسط، طاسی الگوی مردانه حدود ۵۰ درصد از مردان تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و احتمالا در اواخر ۲۰ سالگی آغاز می‌شود.

پست های اخیر از پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو :
 روش‌های خانگی برای پرپشت شدن ابرو
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.11.14
 برای داشتن پوستی زیبا، از گلاب استفاده کنید
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.10.10
 دوازده ماده طبیعی که پوست شما را جوان نگه می‌دارد
پوست و مو و زیبایی ومشاوره پوست و مو 1398.09.26
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب