انواع سمعک های مختلف در برند های گوناگون

95

 


یکی از دلایل لزوم استفاده از سمعک برای افراد سالمند ابتلا به عارضه پیرگوشی می باشد. افراد در سنینی بین ۶۰ تا ۷۰ سالگی دچار اختلالات شنوایی می شوند. این اختلالات شامل گرفتگی در گوش، کم شنوایی، وزوز گوش و غیره می باشد.
افراد سالمند به علت مسائلی نظیر اختلالات عروقی، ابتلا به فشارخون، مشکلات عصبی و غیره که با افزایش سن اتفاق می افتد به مرور زمان دچار عارضه پیرگوشی می شوند. همه این عوامل ذکر شده باعث می شود که دستگاه شنوایی افراد مثل سابق عملکرد درست نداشته و سیستم شنوایی کار خود را (دریافت اصوات و پرداخت آنها) بدرستی انجام ندهد.
لازم به ذکر است که افراد مبتلا به انواع پیرگوشی حتماً به متخصص شنوایی‌شناس (ادیولوژیست) مراجعه کرده تا نوع و میزان عارضه آنها مشخص شود. همچنین نسبت به تجویز سمعک پشت گوشی متناسب با عارضه، متخصص شنوایی‌شناس اقدام کند. همچنین برای کسب اطلاع از قیمت سمعک انواع برندها می توانید مقالات سایت تهران صفیر را مطالعه بفرمایید
انواع برند های سمعک
انواع برند های سمعک نامرئی هوشمند شامل سمعک ویدکس ، سمعک استارکی ، سمعک اینترتون ، سمعک زیمنس ، سمعک فوناک ، سمعک یونیترون و سمعک اتیکن است.

کلینیک سمعک
کلینیک مدرن ارزیابی شنوایی و تجویز تخصصی سمعک تهران صفیر در تهران واقع در خیابان شریعتی، قلهک با مدیریت مستقیم آقای دکتر ایوب ولدبیگی متخصص شنوایی، تعادل و تجویز سمعک با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و متدهای علمی تجویز سمعک واقع در تهران شمال (قلهک)، آماده خدمت گزاری به مراجعین محترم است. رسالت این مجموعه برطرف کردن مشکلات افراد کم شنوا و همچنین مشاوره به افراد با اختلالات شنوایی است. برخی از فعالیت های این مجموعه عبارتند از: ارزیابی های پایه و تخصصی شنوایی، ارزیابی عملکرد شیپور استاش، ارزیابی و درمان وزوز گوش (Tinnitus) با سمعک جدید دارای تکنولوژی حذف وزوز، و همچنین تجویز تخصصی انواع سمعک های نامرئی واقعی (IIC)، پشت گوشی، استخوانی، وایرلس و … است. کلینیک تجویز سمعک تهران صفیر به خاطر رفاه حال افرادی که در تهران هستند و قادر به مراجعه به مطب نیستند هم گزینه تجویز دقیق سمعک در منزل هم قرار داده است. برای مراجعین محترم خارج از تهران هم گزینه تجویز سمعک یک روزه در نظر گرفته است.
خدمات کلینیک شنوایی و تجویزسمعک  تهران صفیر


کلینیک شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر، تحت مدیریت مستقیم جناب آقای دکتر ایوب ولدبیگی متخصص شنوایی، تعادل و تجویز سمعک، یکی از بهترین مراکز شنوایی شناسی و تجویز سمعک در شمال تهران می باشد. خدماتی که در این مرکز برای افرادی که سمعک دریافت می کنند به طور خلاصه شامل موارد زیر است:


گارانتی بین المللی بی قید و شرط سمعک ها به مدت (۲ سال)


خدمات تنظیم پس از فروش سمعک ها  به مدت (۱۰ سال)


تنظیم رایگان تمام سمعک های تجویزی  به مدت (۱۰ سال)


 


خدمات پس از فروش تمام سمعک ها به مدت (۱۰ سال)


ارزیابی پایه و تخصصی شنوایی برای  تجویز سمعک


امکان استفاده ۱۰ روزه از سمعک به صورت آزمایشی


مشاوره تخصصی سمعک برای انواع کم شنوایی ها


ارائه باتری تمام سمعک های تجویزی به مدت ۲ سال


ارائه یک عدد تستر باتری برای سمعک های تجویزی


ارائه مدارک لازم برای بیمه همه سمعک های تجویزی


ضمانت بهترین کیفیت صدا با استفاده از بهترین سمعک


همکاری با تمامی بیمه هایی که تعرفه خرید سمعک دارند


بهترین و عادلانه ترین قیمت سمعک موجود در بازار


مشاوره و همکاری با پزشک گوش و حلق و بینی برای تایید بیمه


امکان اقساطی کردن هزینه سمعک با توجه به شرایط افراد


امکان تهیه برخی سمعک ها در همان روز مراجعه


 


امکان تجویز سمعک در منزل برای شهروندان تهرانی


 

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب