49

موارد استفاده سمعک ریک


افراد با افت شنوایی فرکانس بالا و فرکانس پایین خوب


در افراد مبتلا به کم شنوایی از نوع پیرگوشی


در افرادی که میخواهند کمترین دید داشته باشد


در افرادی با کانال باریک یا ناهنجار


در افرادی که پارگی پرده گوش دارند


سمعک کوچک


بعد از سمعک های ریک، این سمعک ها کوچکترین سمعک پشت گوشی هستند از نظر اندازه بزرگتر از سمعک های ریک، و توانایی پوشش دادن بیشتر کم شنوایی ها را دارا هستند. می توان از قالب سمعک یا تیوب ساده برای هدایت صدای تولید شده سمعک به گوش استفاده کرد. در بیشتر شرکت های تولید کننده سمعک این مدل ها موجود می باشند.


 


قیمت سمعک پشت گوشی


 


سمعک استاندارد


این سمعک ها استاندارد یا معمولی، رایج ترین سمعک های هستند که برای بیشتر افراد کم شنوا مورد استفاده قرار می گیرد. دارای دکمه های پشت سمعک هستند که از طریق آنها می توان صدای سمعک را کم و زیاد کرد. قطعات وایرلس و یا تله کویل می تواند در این سمعک ها قرار داد. برای کسب اطلاع از قیمت سمعک و انواع برندهای سمعک می توانید بخش مقالات سایت تهران صفیر را مطالعه بفرمایید.


 


خرید سمعک پشت گوشی


 


سمعک پاور


این مدل سمعک ها قویترین سمعک های موجود هستند. استفاده از سمعک پاور برای بیشترین کم شنوایی ها به کار برده می شود. در افرادی که کم شنوایی عمیق (profound) دارند با این سمعک های می توانند به راحتی بشنوند. معمولا برای این سمعک ها و افرادی که از این سمعک ها استفاده می کنند از قالب گوش استفاده می شوند. در شرکت های مختلف با اسم سمعک های سوپر پاور شناخته می شوند.

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب